همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال امید در نشست خبری پیش از بازی مقابل ژاپن گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است و هر تیمی که اشتباه کند بازنده است.

khakpour

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد خاکپور در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ژاپن افزود:بازی فردا برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد ،برنده به بازی در تورنمنت ادامه می دهد و بازنده راهی خانه می شود.

وی گفت: ژاپن یکی از قدرت های فوتبال آسیاست که 23 بازیکن نزدیک بهم دارد و فرقی نمیکند کدام بازیکن در زمین بازی کند.ستاره شاخصی ندارند و به معنای واقعی یک تیم هستند.فوتبال آنها برگرفته از فرهنگشان است که مردمانی سختکوش هستند و برای رسیدن به خواسته هایشان تلاش می کنند.

خاکپور گفت:مزیت تیم ایران در داشتن بازیکنان خلاق است که در هر لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند و تیم ژاپن از این مزیت محروم است.

وی بابیان اینکه بازی فردا برای هر دوتیم پر استرس است گفت:به لحاظ جوان بودن بازیکنان وقتی بازی در مرحله حذفی می رسد استرس بازیکنان بالا می رود.تیمی که در 90 یا 120 دقیقه تمرکز بیشتری داشته باشد میتواند برنده بازی باشد و تیمی که اشتباه کند بازنده مسابقه خواهد بود.

سرمربی تیم امید با بیان اینکه بازی های ژاپن را آنالیز کرده گفت:آنها ستاره ندارند و 23 بازیکن شبیه به هم دارند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.بازیکنان ما از تمام توانایی خود استفاده خواهند کرد و تمام تلاش خود را برای شکست ژاپن می کنند.

تیم‌های فوتبال امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو فردا جمعه دوم بهمن ساعت 17 مقابل هم قرار می گیرند.

کد خبر 322378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha