یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

پسر جوان که از اعتیاد برادرش به ستوه آمده بود جنایت آفرید. ساعت ۱۵:۳۰شنبه، مأموران پلیس در جریان یک درگیری خانوادگی در جنوب پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

 آنها به محض حضور در ساختمان مسكوني دريافتند كه درگيري ميان دو برادر رخ داده و با قتل يكي از آنها پايان يافته است. گزارش اين جنايت در اختيار قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل تهران قرار گرفت و وي به همراه تيمي از كارآگاهان تجسس اداره آگاهي راهي محل حادثه شدند. آنها به محض حضور در راه‌پله‌هاي ساختمان با جسد پسرجواني كه حدود 27سال سن داشت روبه‌رو شدند.

او بر اثر ضرب و شتم و خفگي جان خود را از دست داده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه عامل جنايت كسي نيست جز برادر قرباني. مردي كه در محل جنايت دستگير شد و در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل برادر بزرگ‌تر خود گفت: مدتي بود كه برادرم در دام اعتياد شيشه گرفتار شده بود و همه ما را عذاب مي‌داد. او پيش از اين بارها به اتهام حمل مواد‌مخدر و درگيري دستگير شده و به زندان رفته بود. ديگر از اذيت‌هايش خسته شده بوديم و آبرويمان نزد همسايه و آشنا رفته بود.

وي ادامه داد: روز حادثه از سركار به خانه آمدم و متوجه شدم كه برادرم باز مواد كشيده و با خواهرم درگير شده است. به‌شدت عصبي شدم و با هم مشاجره كرديم. درگيري ما به راه پله‌هاي ساختمان كشيده شد و همه همسايه‌ها جمع شدند. با هم كتك‌كاري كرديم و در يك لحظه كنترلم را از دست دادم و با دستم او را خفه كردم. نمي‌خواستم جانش را بگيرم اما آنقدر عصباني بودم كه نمي‌دانستم چه مي‌كنم. به گزارش همشهري، اين متهم پس از اقرار به قتل برادرش دستگير شد و براي انجام تحقيقات با دستور قاضي جنايي در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 321940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha