هنوز کسی نمی‌داند انگیزه مردی که با پوشیدن لباس زنانه به خانه‌ای در کرمان رفت و دختربچه‌ای ۸ ساله را ربود چیست.

متهم

هر چند خودش مدعي است كه مي‌خواسته تنها نباشد اما پليس معتقد است كه او دچار اختلالات رواني است و بايد در اختيار پزشكي قانوني قرار بگيرد. ماجراي اين آدم‌ربايي چند روز پيش در شهرستان كرمان رخ داد. 2روز قبل از آن اما، مردي در راه رفتن به خانه بود كه متوجه زني جوان در كنار خيابان شد. زن درخواست كمك مي‌كرد و مي‌گفت كه كسي را در كرمان نمي‌شناسد. مرد دلش به حال او سوخت و اين زن را همراه خود به خانه پدري‌اش برد و از او خواست تا زماني كه كارش در كرمان تمام نشده است، كنار پدر و مادرش بماند. زن نيز پذيرفت تا اينكه 2روز بعد به طرز مرموزي ناپديد شد. اين اما همه ماجرا نبود. چرا كه همراه وي، دختربچه 8ساله‌اي كه در اين خانه بود هم ناپديد شده بود.

ساكنان خانه هر چه گشتند نه اثري از دختربچه 8ساله پيدا كردند و نه زن جواني كه از 2روز قبل ميهمان آنها شده بود. در نهايت حدس زدند كه اين زن دختربچه را ربوده است و به همين دليل پليس را خبر كردند. تيمي از كارآگاهان مأمور رسيدگي به پرونده شدند. در ابتدا تصور مي‌شد كه آدم‌ربايي با انگيزه اخاذي صورت گرفته است اما مأموران هر چه منتظر ماندند خبري از تماس تهديدآميز آدم‌ربايان نشد. در ادامه كارآگاهان به ردزني‌هاي ويژه پرداختند و درنهايت موفق شدند هويت زن ناشناس را شناسايي كنند. آنها در نهايت تعجب متوجه شدند كه آدم‌ربا زن نيست، بلكه مردي است كه لباس زنانه به تن مي‌كند.

كارآگاهان كه با معمايي عجيب روبه‌رو بودند در ادامه تحقيقات متوجه شدند كه مرد زن‌نما اهل يكي از شهرستان‌هاي استان كرمان است و در خانه‌باغي روستايي زندگي مي‌كند. تيمي از مأموران راهي شهر مورد نظر شدند و به باغي رفتند كه متهم در آنجا كار و زندگي مي‌كرد. آنها پس از ورود به خانه‌باغ، مرد زن‌نما را دستگير و دختربچه 8ساله را كه همراه وي بود، نجات و به خانواده‌اش تحويل دادند. رئيس پليس آگاهي استان كرمان با بيان اين خبر گفت: آدم‌ربايي تنها جرمي نبود كه مرد زن‌نما مرتكب شده بود. در ادامه مشخص شد كه او با توجه به صداي زنانه‌اش، تلفني با مردان تماس مي‌گرفت و با ريختن طرح دوستي با آنها، شارژ تلفن همراه اخاذي مي‌كرد.

سرهنگ يدالله حسن‌پور ادامه داد: متهم انگيزه‌اش از ربودن دختربچه را رهايي از تنهايي عنوان كرده است حال آنكه وي بي‌سواد و داراي اختلالات رواني است و احتمالا براي بررسي صحت رواني‌اش در اختيار پزشكي قانوني قرار خواهد گرفت.

کد خبر 321798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha