داماد ورشکسته برای آنکه بتواند از پدرزنش ۴۰۰ میلیون تومان اخاذی کند نقشه ربودن خودش را کشید.

اما نه‌تنها پدرزنش به او پولي نداد بلكه از وي شكايت كرد و پاي پليس را وسط كشيد.چند روز قبل مردي در تماس با پليس اعلام كرد كه افراد ناشناس دامادش را دزديده‌اند. او گفت: چند روز قبل مرد جواني با من تماس گرفت و گفت دامادم را ربوده و براي آزادي‌اش بايد 400ميليون تومان پرداخت كنم. دامادم 2فرزند دارد و نگرانش هستم.به‌دنبال اين شكايت كارآگاهان پليس آگاهي به دستور سعيد احمدبيگي، بازپرس دادسراي امور جنايي تحقيقات ويژه‌اي را براي نجات مرد جوان از چنگ آدم‌ربايان آغاز كردند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد مرد ربوده شده در بازار آهن كار مي‌كند و پدرزنش هم يكي از افراد متمول بازار است و به‌احتمال زياد آدم ربايان از اين موضوع اطلاع دارند. كارآگاهان در جريان تحقيقات‌شان فرضيه‌هاي مختلفي را مورد بررسي قرار دادند تا اينكه سرانجام به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد جواني 28ساله پشت پرده اين ماجرا قرار دارد. به اين ترتيب او در عملياتي ضربتي دستگير شد اما هنوز معلوم نبود بر سر مرد ربوده شده چه بلايي آمده است.

وقتي متهم تحت‌بازجويي قرار گرفت معلوم شد اين آدم‌ربايي ساختگي است و هيچ‌كس ربوده نشده است. متهم گفت: چند روز قبل داماد شاكي كه با من دوست است گفت مشكل مالي دارد و پدرزنش به او كمك نمي‌كند. به‌همين دليل از من خواست با پدرزنش تماس بگيرم و بگويم او را دزديده‌ام. او مي‌خواست از اين طريق از پدر زنش 400ميليون تومان بگيرد. من فقط چند مرتبه با پدرزنش تماس گرفتم و از بقيه ماجرا بي‌خبرم.

در ادامه تحقيقات مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد داماد شياد در خانه‌اي در حوالي ميدان خراسان مخفي شده است. به اين ترتيب وي نيز دستگير شد. او در بازجويي‌ها به پليس گفت: مدت‌هاست در بازار آهن كار مي‌كنم اما اين اواخر دچار مشكلات مالي زيادي شدم و كم آوردم.

چند مرتبه سراغ پدرزنم كه وضع مالي خوبي دارد رفتم و از او خواستم كمكم كند اما فايده‌اي نداشت و او به حرف‌هايم اهميت نداد تا اينكه اين نقشه را كشيدم و از دوستم خواستم با پدرزنم تماس بگيرد و به دروغ بگويد كه من را دزديده است. اميدوار بودم از اين راه بتوانم مبلغي پول از پدرزنم بگيرم و بخشي از بدهي هايم را پرداخت كنم اما پدر زنم هيچ پولي پرداخت نكرد. در اين مدت هم شب‌ها در خانه دوستانم بودم تا اينكه دستگير شدم. براساس اين گزارش هم‌اكنون متهمان در بازداشت به‌سر مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 321658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha