پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با مرگ مسوول پرونده موسوم به انتحاری ها در تشکیلات تروریستی داعش، سرکرده این گروه تروریستی در اقدامی کم سابقه با اعتراف به هلاکت تعداد زیادی از عناصر تروریستی خود در داخل عراق، روز پنجشنبه اعلام سه روز عزا کرد.

داعش در افغانستان و پاکستان فرمانده تعیین کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، خبرگزاری 'فرات نیوز' ارگان خبری مجلس اعلای اسلامی عراق به نقل از منابع امنیتی در داخل مرزهای کشور سوریه اعلام کرد که 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی داعش به خاطر کشته شدن 237 تن از عناصر تروریستی خود در درگیری‌های اخیر با نیروهای مشترک مردمی و ارتش عراق در بخش 'بروانه' از توابع شهرستان 'حدیثه' در استان الانبار در غرب این کشور، سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.

همزمان با ماتم گرفتن گروه تروریستی داعش، وزارت کشور عراق روز پنجشنبه از مرگ مسوول موسوم به پرونده عناصر انتحاری در داخل تشکیلات تروریستی داعش در بیمارستانی در شهر مرزی 'البوکمال' سوریه خبر داد.

براساس بیانیه وزارت کشور عراق، 'محمد عبدمناف الراوی' به دلیل زخم هایی که برداشته بود ، دیروز در بیمارستان 'البوکمال' جان سپرد.

الراوی که از اتباع عراقی است، در دوره 'ابومصعب الزرقاوی' مسوولیت پرونده موسوم به انتحاری ها را بر عهده داشت و سپس در دوره ابوبکر بغدادی، مسوول عملیات اعدام در شهرستان های 'رواه' و 'هیت' در الانبار شد.

بعد از تصرف بخش هایی از استان الانبار توسط داعش در اوایل سال 2015، الراوی مسوول امنیت شهرستان 'رواه' و 'عانه' در تشکیلات تروریستی داعش شد و علاوه براین، بر ارسال خودروهای بمبگذاری شده به رمادی و بغداد نیز نظارت داشت.

این تروریست نزدیک به ابوبکر البغدادی و پیش از آن به ابومصعب الزرقاوی، نامش در فهرست بین المللی افراد تحت تعقیب قرار داشت.

کد خبر 321590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha