همشهری ورزشی - حمیدرضا علی‌پور: کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این بازیکنان می‌توانند راه المپیک را به راحتی در پیش بگیرند و آرزوی مردم را برآورده کنند. محمد نوری که در اردوی تیم ملی امید ایران حضور پیدا کرد، درخصوص حضور خود در این تیم و شرایط خود در المسیمیر و تیم ملی امید ایران و پرسپولیس با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت که در پی می‌خوانید.

محمد نوری

محمد نوری

  • چه شد كه تصميم گرفتيد در تمرين تيم ملي حضور پيدا كنيد؟

به هر شكل اينها بازيكنان جواني هستند كه احتياج به روحيه دارند؛ بازيكنان تيم ملي اميد ايران بازيكنان بسيار بانگيزه و بااستعدادي هستند و من وظيفه داشتم كه با توجه به اينكه در فوتبال قطر حضور دارم به اين تيم سر بزنم و دقايقي با بازيكنان و كادر فني به گفت‌وگو بپردازم.

  • درخصوص تيم قطر هم با خاكپور صحبت كرديد؟

من تا آنجايي كه از دستم برمي‌آيد سعي كردم به خاكپور كمك كنم و اميدوارم بتوانم هر كاري كه از دستم برمي‌آيد انجام دهم البته خود خاكپور هم كاملا مربي بسيار باهوشي است و مي‌داند كه بايد چه كاري را انجام دهد.

  • اين تيم به نظرت چقدر شانس صعود به المپيك را دارد؟

بايد بگويم كار بسيار مشكلي است. همه تيم‌هايي كه در اين رقابت حضور دارند تيم‌هاي بسيار قدرتمندي هستند. اما به هر شكل تيم ما هم تيم بسيار بااستعداد و باانگيزه‌اي است و من مطمئن هستم كه اين تيم مي‌تواند به المپيك صعود كند و كاملا دلم براي تيم روشن است.

  • تو خودت تجربه حضور در مقدماتي المپيك را داري؟

من بازيكن تيم ملي اميد بوده‌ام اما در اين مسابقات شركت نكرده‌ام و اميدوارم بازيكنان بعد از 40سال بتوانند آرزوي مردم را برآورده كنند.

  • به نظرت نبود بازيكنان باتجربه‌اي مثل جهانبخش و آزمون به تيم ضربه نمي‌زند؟ 

بايد بگويم اين بازيكنان مدت‌هاست كنار هم بازي مي‌كنند و مي‌توانند به راحتي صعود خود را هموار كنند البته اگر بازيكنان لژيونر ما هم حضور داشتند كار ما راحت‌ بود اما بايد بپذيريم كه با اين بازيكنان به قطر آمده‌ايم و اميدوارم كه بازي‌هاي بسيار خوبي در قطر انجام دهند.

  • چه خبر از شرايط المسيمير؟

با توجه به اينكه ليگ تعطيل شده است ما مشغول تمرينات اختصاصي هستيم تا با شروع رقابت‌ها بتوانيم بازي‌هاي خوبي را انجام دهيم و امتيازات از دست رفته را جبران كنيم.

  • از اينكه المسيمير را در اين فصل انتخاب كردي ناراحت نيستي؟

درست است كه المسيمير نتوانست انتظارات را برآورده كند اما من در اين تيم بازي‌هاي خوبي را انجام دادم و اين را هم سرمربي تيم و هم كارشناسان فوتبال قطر به آن اذعان دارند.

  • با توجه به نتايج اخير المسيمير اگر اين تيم به دسته دو سقوط كند تو به ايران باز مي‌گردي؟

من بايد ببينم تا آن موقع چه اتفاقي مي‌افتد؛ احتمال دارد با توجه به بازي‌هاي خوبي كه انجام داده‌اند در قطر باقي بمانم و به تيم ديگر بروم اما مطمئنا در تيم دسته دو بازي نخواهم كرد.

  • نمي‌خواهي به پرسپوليس بازگردي؟

پرسپوليس خانه اول و آخر من است اما چيزي كه مهم است اين است كه آنها هم بايد من را بخواهند.

کد خبر 321274

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha