یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

همشهری دو - مریم حدادی: یک ساک بزرگ لباس‌های بچه و وسایل بهداشتی، یک ساک دستی کوچک هم پر از اسباب‌بازی‌های فرزندتان که امیدوارید در شلوغی‌های مهمانی آرامش کند.

اسباب بازی

جملات قبل، تصوير مادر يك نوزاد 4-3ماهه است وقتي قرار است به بيرون از منزل برود كه علاوه بر بغل گرفتن نوزاد بايد وسايل زيادي را هم همراه خود ببرد و بعد از بازگشت هم كلي زمان صرف كند تا وسايل را داخل خانه جابه‌جا كند و آنها را سر جاي اصلي خودشان قرار دهد. حالا اين پيشنهاد ساده را بررسي كنيد و اگر فكر مي‌كنيد به كارتان مي‌آيد آن را به‌كار بگيريد.

1- به جاي اينكه كيف‌تان را پر از اسباب بازي‌هاي حجيم و سخت بكنيد از اسباب بازي‌هاي بادي استفاده كنيد. شما زماني كه قرار است اين اسباب بازي‌هاي بادي را همراه خود ببريد مي‌توانيد هواي داخل آنها را خالي كنيد و خيلي راحت كنار ساك لباس‌هاي كودك‌تان آنها را جاي دهيد و با كمتريــــــن وزن حمل‌شان كنيد.

2- نگراني ديگري كه مادران نوزادان دارند اين است كه بعضي از جغجغه‌ها سنگين هستند و دستان كودك‌شان كه اغلب اوقات تنهايي در تخت يا روي زمين است، تحمل وزن اين وسيله را ندارد و ممكن است آن را روي صورتش رها كند و ممكن است به‌صورت فرزند عزيزشان آسيب برسد. در ميان اسباب بازي‌هاي بادي مي‌توانيد جغجغه‌هايي را پيدا كنيد كه علاوه بر سبك بودن براي نوزادتان جذاب هم هستند و ديگر ترسي براي رها شدن و افتادن اين جغجغه‌ها روي صورتش باقي نمي‌ماند.

3- بادي‌ها به همين چند مورد محدود نمي‌شوند. دنياي وسيعي دارند كه براي زندگي‌هاي آپارتماني اين روزها كاملا مناسبند. از مبل‌ها تا وان‌هاي كوچك و بزرگ بادي، همه را مي‌توانيد جايگزين نمونه‌هاي جاگير و گران قيمت آنها كنيد. مزيت ديگرشان هم اين است كه مي‌توانيد باد آنها را بعد از مدتي كه استفاده كرديد مانند روز اول خالي كنيد و درحالي‌كه فضاي خيلي كمي را اشغال مي‌كند گوشه‌اي بگذاريد تا دوباره و حتي براي فرزند بعدي‌تان مورد استفاده قرار گيرد.

کد خبر 320247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha