همشهری‌آنلاین: محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای نامی و از داوران بخش کلاسیک جشنواره شعر نیاوران، تنوع موضوعی را نقطه قوت این جشنواره می‌داند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران همزمان با برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره شعر نیاوران  محمد علی بهمنی گفت:حضور شخصیت‌های با تجربه فرهنگی در دبیرخانه این جشنواره مانند سید عباس سجادی و محمد سلمانی نقطه قوتی بود که باعث شد سطح آثار رسیده و آثار برگزیده بسیار بالا باشد و شاهد آثار ارزشمندی در مرحله داوری این جشنواره بودیم.

وی درادامه افزود:دراین جشنواره چهره‌های جوانی شرکت کرده بودند ولی در خصوص کیفیت آثار باید گفت سطح این جشنواره نسبت به برخی از جشنواره‌های شعر دیگر انصافا بالاتر است.

بهمنی همچنین اضافه کرد:در خصوص تاثیر چنین جشنواره‌هایی نمی‌توان فعلا اظهار نظری داشت چرا که برگزاری آیین اختتامیه و پس از آن استمرار و برگزاری مداوم یک جشنواره می‌تواند تاثیرات خودش را به خوبی نشان بدهد. با این وجود باید بگویم تنوع موضوعات مختلف در بخش‌های گوناگون جشنواره یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

 مراسم اختتامیه به منظور معرفی نفرات و آثار برگزیده نخستین جشنواره شعر نیاوران در تاریخ ٨ دی ماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

کد خبر 319589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha