یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

همشری‌آنلاین: شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر گذشته تاکنون به ۱۳۸ نفر رسید و تاکنون بیش از ۱۵ هزار فلسطینی هم، در جریان درگیری‌های انتفاضه قدس با نظامیان صهیونیستی زخمی و یا در اثر استنشاق گازهای اشک آور مسموم شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شنبه پنجم دي به بهانه تلاش یک جوان فلسطینی برای حمله به آنها با استفاده از سلاح سرد، به سمتش تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.با كشته‌شدن اين جوان تعداد شهداي انتفاضه به 138 تن رسيد.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این جوان در نزدیکی دروازه الخلیل در بخش قدیمی قدس به نظامیان صهیونیستی نزدیک شد و قصد داشت یکی از آنها را با چاقو هدف قرار دهد که با تیراندازی سربازان ارتش صهیونیستی كشته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز عربی، این منابع اعلام کردند که این جوان پس از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، در اثر شدت خونریزی و ممانعت سربازان صهیونیستی از انتقال او به بیمارستان توسط تیم‌های پزشکی و آمبولانس‌ها، جان خود را از دست داد.

همچنین در جریان درگیری‌های روز جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری تقریبا 115 شهروند فلسطینی در اثر اصابت گلوله‌های جنگی و مشقی و یا خفگی در نتیجه استشمام گاز اشک آور مجروح و مسموم شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان این درگیری‌ها 7 جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌های جنگی و 31 نفر به ضرب گلوله‌های مشقی زخمی شدند و ده‌ها نفر دیگر در اثر استشمام گازهای سمی و اشک‌آور مسموم شدند.

کد خبر 319476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha