چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان، عصر امروز چهارشنبه هشتم شهریور با قرائت بیانیه‌ این اجلاس توسط دری نجف‌آبادی عضو هیات رییسه این مجلس و عکس یادگاری نمایندگان مجلس خبرگان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در اختتامیه‌ این جلسه، بعد از این‌که دری نجف‌آبادی بیانیه‌ی پایانی را قرائت کرد و در این بیانیه بر مشارکت گسترده‌ی مردم در انتخابات خبرگان تاکید کرد، آیت‌الله مشکینی رییس مجلس خبرگان در سخنانی کوتاه، بر اهمیت هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس خبرگان دوره‌ی بعد (دوره‌ی چهارم) تاکید کرد.


آیت‌الله مشکینی طی سخنانی به موفقیت جوانان در دستیابی به سوخت هسته‌یی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های هسته‌یی کشور ما صلح‌آمیز است و من از تمام جوانان و دانشمندان و اساتیدی که در این راستا تلاش کرده و زمینه را برای موفقیت کشور فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با بیان این‌که درحال حاضر دشمنان از تمام اطراف به ما هجوم می‌آورند و سعی دارند به کشور ما ضربه وارد کنند، گفت: ما همه از خداوند متعال می‌خواهیم که وحدت را در کشور ما گسترش داده و توطئه‌ی دشمنان را به خود آنها بازگرداند.

آیت‌الله مشکینی ضمن تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، اظهار امیدواری کرد که تمامی حضار در مجلس خبرگان در مسیر حق و سعادت حرکت کرده و به سعادت اخروی و دنیوی نائل شوند.

به گزارش ایسنا، بعد از سخنان آیت‌الله مشکینی و دعایی که وی برای اعضای مجلس خبرگان و توفیق ملت ایران کرد، نمایندگان مجلس خبرگان دور هم جمع شدند و با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

این آخرین اجلاس دور سوم مجلس خبرگان بود و در آذرماه شاهد برگزاری انتخابات دور چهارم مجلس خبرگان خواهیم بود.

در این مراسم، خبرنگاران زیادی که سعی داشتند با اعضای مجلس خبرگان مصاحبه بگیرند، موفق به این امر نشدند و مسولان برگزاری این برنامه مانع حضور خبرنگاران در بین اعضای مجلس خبرگان شدند و تنها خبرنگاران توانستند با آیت‌الله دری نجف‌آبادی مصاحبه‌ای داشته‌باشند

کد خبر 3168
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز