مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله جدید طرح پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی با جریمه نقدی سنگین در انتظار متخلفان نصب غیر قانونی برچسب‌ها است.

معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای این طرح پس از پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: در این مرحله جرائم نقدی بسیار سنگینی برای شرکت‌های متخلفی که به صورت غیر قانونی اقدام به نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر سر در منازل و یا سطح شهر می‌کنند، تعیین شده است.

مهندس مهدی گلشنی معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران افزود : طرح زدودن آلودگی‌های بصری از سطح شهر تهران طی نیمه اول سال جاری با اجرای طرح تجمیع تابلوهای پایه دار در شهر آغاز شد و مرحله دوم آن پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته‌ای متشکل از نمایندگان قوه قضائیه‌، نیروی انتظامی‌، شورای شهر، شهرداری، شورای حل اختلاف و مخابرات، تشکیل شده و طی جلسات متعددی که تا کنون برگزار شده است تلاش می‌شود با تعیین وظایف هر یک از ارگانها و سازمانهای زیربط، هماهنگی‌های لازم بین ادارات برای اجرای مرحله جدید طرح پاکسازی آلودگی‌های بصری و برچسب‌های تبلیغاتی از سطح شهر تهران وجود داشته باشد.

گلشنی با تاکید بر اینکه در طرح جدید بر اساس پیشنهادات ارائه شده، جرائم سنگینی‌تری برای نصب غیر قانونی برچسب‌های تبلیغاتی تعیین شده است، افزود : این مبلغ بستگی به میزان خسارت وارده به اماکن دولتی و یا در منازل شهروندان تعیین خواهد شد که به نظر می‌رسد هزینه بر بودن این جریمه خود می‌تواند به صورت عامل بازدارنده‌ای برای جلوگیری از تکرار مجدد تخلف محسوب شود.

گلشنی تصریح کرد: جرائم اخذ شده از متخلفان، صرف سرویس‌دهی به شهروندان و پاکسازی در منازل شهروند متضرر شده خواهد شد.

کد خبر 31668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز