توهمات شیشه‌ای تازه‌دامادی که تنها ١٠‌ماه از زندگی مشترک او و همسرش می‌گذشت به قتل نوعروس ختم شد.

ساعت ٩:١٥ صبح پنجشنبه قاضي مديرروستا، كشيك جنايي پايتخت از قتل زن 24ساله‌اي در جنوب تهران باخبر شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد قرباني زن جواني از اتباع افغانستان است كه درخانه خواهرش با ضربات متعددچاقو به قتل رسيده و قاتل كسي جز شوهرش نيست. خواهر مقتول به تيم تحقيق گفت: چهارشنبه‌شب خواهرم و شوهرش مهمان خانه ما بودند. آنها 10 ماهي مي‌شد ازدواج كرده بودند اما چون شوهرخواهرم معتاد به شيشه بود با يكديگر اختلاف داشتند.

وي ادامه داد: صبح روز حادثه شوهرم براي رفتن به محل كارش از خواب بيدار شد اما وقتي شوهرخواهرم را صدا زد تا با هم بروند او به بهانه اينكه خوابش مي‌آيد در خانه ماند. يك ساعت بعد اما بيدار شد و از خانه ما رفت. درحالي‌كه من و خواهرم مشغول صحبت بوديم شوهرخواهرم با حالتي پريشان به خانه برگشت. انگار شيشه مصرف كرده بود و حالت عادي نداشت. او چاقو در دستانش بود كه به محض ورود به خانه و بي‌آنكه چيزي بگويد به خواهرم حمله و در مقابل چشمان وحشت‌زده من چند ضربه به او زد و پا به فرار گذاشت.

با اظهارات اين زن دستور بازداشت عامل جنايت صادر شد تا اينكه ١٢ ساعت بعد، متهم ٣٥ ساله ‌كه آثارضرب و جرح روي سر و صورتش وجود داشت راهي كلانتري ١١٥ رازي شد و گفت: من همسرم را به قتل رسانده‌ام. او پس از گفتن اين جمله از حال رفت و مأموران وي را به بيمارستان منتقل كردند تا اينكه او بهوش آمد و گفت:

روزحادثه از خانه باجناقم بيرون رفتم و پس از مصرف شيشه دچار توهمات عجيب شدم. صدايي در سرم مي‌گفت كه بايد بروم و همسرم را به قتل برسانم. پس از آن مجددا به خانه باجناقم برگشتم و با چاقو چندين ضربه به همسرم زدم. پس از قتل هم اقدام به‌خودزني كردم و راهي اداره پليس شدم تا خودم را تسليم كنم. هم‌اكنون متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته است.

کد خبر 315266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha