سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

۹ مرد که به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شده بودند سحرگاه سوم آذر ماه در زندان رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفتند اما ۵ نفر از آنها مجازات شدند و اجرای حکم ۴نفر به وقت دیگری موکول شد.

نخستين محكوم به مرگ پدري بود كه 14بهمن‌ماه سال 86 همسر و دختر 3ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند. اين مرد پس از دستگيري گفت: مدت‌ها بود كه با همسرم اختلاف داشتيم. او شب حادثه لباس‌هايش را پوشيد و مي‌خواست به حالت قهر خانه را ترك كند كه مانعش شدم و از روي عصبانيت او و دخترم را كه در حال گريه كردن بود، با ضربات چاقو به قتل رساندم. اين مرد جنايتكار پس از محاكمه در شعبه71 دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد كه با تاييد حكم به دار آويخته شد.

دومين نفر جوان 22ساله‌اي بود كه 19شهريور‌ماه سال85 در شرق تهران جنايت آفريد. او كه سوار خودروي كاروان عروسي بود با مقتول كه سوار موتور بود مشاجره كرد و در درگيري او را به قتل رساند. حكم قصاص او را قضات شعبه74 دادگاه كيفري صادر كردند و در شعبه28 ديوان قطعي شد.

مرد ديگري كه صبح ديروز در زندان رجايي‌شهر قصاص شد، 3آبان‌ماه سال88 دوستش را بر سر اختلافاتي كه داشتند با ضربات شيشه قليان به قتل رساند. چهارمين اعدامي 18آذر87 در صباشهر پسر21ساله‌اي را در يك درگيري به قتل رساند و مدعي شد كه او مزاحم خواهر و دختر دايي‌اش شده بود. آخرين فردي كه ديروز قصاص شد مردي بود كه 9آبان سال87 در شهريار جنايت آفريد.

او پس از 2سال فرار دستگير شد و در بازجويي‌ها گفت كه مقتول پشت‌سر او حرف زده بود و روزحادثه هنگام مصرف شيشه با هم درگير شده و جان او را گرفت. اين مرد با قطعي شدن حكمش روز گذشته به دار مجازات آويخته شد.علاوه بر اين 5نفر، قرار بود 4نفر ديگر سحرگاه ديروز در زندان رجايي شهر مجازات شوند اما آنها توانستند پاي چوبه دار براي مدتي از اولياي دم مهلت بگيرند و به زندان بازگردند.

کد خبر 315031

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha