همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هماهنگی های لازم با طرف عراقی برای تامین امنیت جان زائران ایرانی شرکت کننده در آیین اربعین انجام شده است.

قاسم رضایی

سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در بازدید از روند ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در کشور عراق به خبرنگار ایرنا گفت: در این سفر کوتاه، از روند جا به جایی زائران ایرانی از نقطه صفر مرزی به شهرهای بصره و دیگر شهرهای عراق بازدید انجام شد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن روند ارائه خدمت به زائران ایرانی در مرز عراق، اضافه کرد: تنها مشکل زائران در این محل، معطلی و انتظار آنان برای رسیدن هم گروه ها است.

سردار ضایی با بیان اینکه وسایل نقلیه عمومی نیز آن سوی مرز برای زائران ایرانی به تعداد کافی فراهم است، ادامه داد: طی هماهنگی با طرف عراقی در خصوص مدیریت جا به جایی زائران ایرانی و فراهم شدن زمینه بازگشت آسان زائران به کشور بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: امیدواریم با تمهیدهای اندیشیده شده از سوی مسئولان انتظامی و امنیتی ایران و عراق، آیین اربعین حسینی در کربلا بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شده و زائران ایرانی نیز بدون مشکل به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده مرزبانی ناجا روز دوشنبه به همراه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان انتظامی به منظور بازدید از روند ارائه خدمت به زائران ایرانی عازم عتبات عالیات به استان خوزستان سفر کردند.

کد خبر 314869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha