یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه آمریکا در ادامه اظهارات جنجالی خود گفت در صورت پیروزی و رئیس‌جمهور شدن، روش غیرانسانی شکنجه از طریق غرق مصنوعی (Waterboarding) را در دستور کار قرار خواهد داد.

trump

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت پیروزی، شکنجه غرق مصنوعی را دوباره در آمریکا اعمال خواهد کرد.

در ادامه مبارزات انتخاباتی در آمریکا،‌ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان بر اساس نتیجه جدیدترین نظرسنجی در این کشور از روش غیر انسانی و شکنجه غرق مصنوعی دفاع کرد.

«دونالد ترامپ» که بر اساس نظرسنجی تازه با اختلاف ۱۰ درصدی نسبت به نزدیک‌ترین رقیب جمهوریخواه خود پیشتاز نامزدهای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که در صورت پیروزی در انتخابات روش غرق مصنوعی را در آمریکا بازخواهد گرداند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، او گفت: «من شاید این روش را بازگردانم. به نظرم غرق مصنوعی در قیاس با آنچه آنان خواهند کرد و سر بریدن جیمز فولی، اصلا هیچ چیزی نیست».

اشاره این نامزد آمریکایی به کشتن «جیمز فولی» تبعه آمریکایی و انتشار فیلم آن توسط داعش بود که به دنیال این موضوع، دولت آمریکا حملات خود را تحت عنوان ائتلاف مقابله با داعش آغاز کرد.

ترامپ در دفاع از تاکیدش بر بازگردان شکنجه غرق مصنوعی همچنین افزود: «من قطعا بازجویی آن هم بازجویی شدید را بازخواهم گرداند».

کد خبر 314764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha