همشهری آنلاین: عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، با بیان اینکه کمیته متبوعش بعد از پایان دفاعیات بابک زنجانی به ارایه مستندات خود در خصوص تخلفات این متهم خواهد پرداخت، گفت: حرف‌های بسیاری برای شفاف سازی بیشتر وجود دارد که به زوی ارایه خواهد شد.

امیر عباس سلطانی

امیرعباس سلطانی درگفت‌و‌گو با خانه ملت، با اشاره به برگزاری دادگاه بابک زنجانی به عنوان متهم بزرگ نفتی، گفت: کمیته پیگیری پرونده میلیاردر نفتی همچنان به کار خود در خصوص بررسی پرونده این متهم ادامه می‌دهد.

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی بعد از پایان دفاعیات وی به ارایه مستندات خود در خصوص تخلفات این متهم خواهد پرداخت، تصریح کرد: حرف‌های بسیاری وجود دارد که ارایه آنها به زمانی پس از اتمام دفاعیات متهم نفتی موکول شده است.

این نماینده مجلس، با تاکید بر اینکه کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی به عنوان متهم نفتی در خارج از مجلس بررسی می‌شود، افزود: به طورحتم برگزاری دادگاه این متهم به صورت علنی تاکنون بسیاری از ابهامات را برطرف کرده است.

سلطانی با بیان اینکه وقت فرار رو به جلو برای این متهم نفتی به پایان رسیده است، تاکید کرد: متهم نفتی گویا در فضای رویا به سر می‌برد و هنوز به موقعیت کنونی خود واقف نشده است.

وي یادآور شد:عوام فریبی و بازی با افکارمردم دیگر از سوی بابک زنجانی جوابگو نیست.

کد خبر 314216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha