مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۶ با اشاره به برخی از بارگذاری‌های جدید در این منطقه، گفت: قرار است منطقه ۶ مرکز مدرن شهر تهران شود.

عظیم بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قرار است منطقه ۶ مرکز مدرن شهر تهران شود، گفت: بر اساس تعریف جدید منطقه، پروانه ساخت برخی از ساختمان‌های بلندمرتبه صادر شده است.

وی ادامه داد: طرح «مسیر طبیعت» که برنده یک جایزه جهانی نیز شده است در راستای همین ایجاد مرکز مدرن شهر تهران است که این مسیر پیاده‌راه از بوستان ملت و نمایشگاه بین‌المللی آغاز و پس از گذر از اراضی عباس‌آباد، به پوسته رسالت ختم می‌شود که بیشتر کارکرد فرهنگی، اجتماعی و تفریحی دارد.

شهردار منطقه ۶ در پاسخ به این پرسنش که با وجود ترافیک منطقه، امکان بارگذاری‌های جدید در منطقه وجود دارد، گفت: تقریباً تمام خطوط مترو از جمله خط ۳، ۶ و ۷ از منطقه عبور می‌کنند. همچنین در سال جاری چند خط بی‌ آر تی جدید راه‌اندازی خواهد شد؛ از جمله خط شهید بهشتی، مطهری، شهرک فجر و بلوار کشاورز.

بابایی اضافه کرد: این خطوط به دلیل آنکه برخی از این محله‌ها میراثی هستند، از گاردریل استفاده نمی‌شود تا به بافت تاریخی منطقه مانند بلوار کشاورز لطمه‌ای نزند.

 

کد خبر 313995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha