همشهری آنلاین: کرمی از تهران بدون شکست قهرمان مسابقات آزاد و رده‌بندی قهرمانی کشور دسته برتر نوجوانان در اصفهان شد.

Ping Pong

مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر نوجوانان دختر طی روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 آبان در خانه تنیس روی میز اصفهان با صدرنشینی و قهرمانی ملیکا کرمی از تهران به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این رقابت‌ها در دو مرحله انجام شد که ابتدا مسابقات آزاد با شرکت 54 بازیکن از استان‌های ایران در خانه تنیس روی میز اصفهان به منظور شناسایی ده بازیکن برتر برگزار شد.

پس از انجام 87 بازی در نهایت حنانه امیدی (اصفهان)، مینا پورموسوی (البرز)، هدیه آقامحمدی و شیما صفایی (همدان)، فردوس سلیمی (کردستان)، آوا علیزاده (خوزستان)، ستایش سعیدی (کرمان)، کیمیا رستمی (تهران)، فائزه نصیرانی (مازندران) و ملیکا عامرتاس (فارس) موفق به صعود به رقابت‌های دسته برتر شدند.

سپس در مرحله نهایی با اضافه شدن 4 بازیکن حاضر در دسته برتر ( مریم فرعی از البرز، ملیکا کرمی از تهران، شقایق حسین‌زاده از تهران و مشکاته بهمئی از خوزستان)، این مرحله با حضور 14 شرکت‌کننده ادامه یافت که در پایان فاطمه کرمی بدون باخت با 26 امتیاز در صدر ایستاد و عنوان دوم به مریم فرعی با 24 امتیاز از استان البرز تعلق گرفت و شقایق حسین‌زاده هم با 23 امتیاز از تهران بر سکوی سوم ایستاد. مینا پورموسوی از البرز و کیمیا رستمی از تهران هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

سرداوری این رقابت‌ها بر عهده پروانه چوپان‌نژاد بود.

کد خبر 313863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha