همشهری آنلاین: همزمان با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی از آغاز درگیری‌ها در اکتبر گذشته به ۸۰ تن رسیده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته حمله‌ای را علیه پایگاه الشهدا وابسته به گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس انجام دادند که تلفات جانی بر جای نگذاشت.

رژیم صهیونیستی مدعی است که این حمله پس از آن صورت گرفته که یک موشک به منطقه غیرمسکونی در اطراف غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود.

سایت‌های اسرائیلی روز دوشنبه اعلام کردند که یک دختر فلسطینی صبح امروز در گذرگاه الیاهو در نزدیکی شهر قلقیلیه در کرانه باختری در پی تیراندازی نیروهای اسرائیلی به شهادت رسید.

روزنامه معاریو به نقل از منابع نظامی اسرائیلی مدعی شد:‌ این دختر قصد داشته به افرادی که در ورودی گذرگاه بودن چاقو بزند. هنوز هویت این دختر مشخص نشده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز انتفاضه فلسطین در سوم اکتبر گذشته تاکنون 80 فلسطینی شهید و بیش از سه هزار تن نیز زخمی شده‌اند.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: 17 کودک و سه زن جزو قربانیان هستند و 60 تن از آنها در کرانه باختری، 18 تن در نوار غزه و یک تن در صحرای نقب شهید شده‌اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در بین زخمی‌شدگان در کرانه باختری 370 تن کودک هستند.

به دنبال تجاوزات مکرر نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی از اکتبر گذشته تاکنون درگیری‌های شدیدی میان فلسطینی‌ها و نیروهای این رژیم رخ داده است که از آن به عنوان انتفاضه سوم فلسطین یاد می‌شود.

کد خبر 313235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha