دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران سه فیلم تازه در این شورا خبر داد.

سینما

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی درباره تازه‌ترین مصوبات جلسه مورخ 18 آبان‌ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز قرارداد اکران فیلم‌های «P22» به ثبت رسید و این فیلم بعد از فیلم «ناهید» در گروه سینما کورش اکران می‌شود.

به گفته او فیلم «خبر خاصی نیست» دیگر فیلمی بود که قرارداد اکران آن هم به ثبت رسید و این فیلم نیز بعد از «P22» در گروه کورش اکران خواهد شد.

فرجی همچنین اضافه کرد: فیلم «بازگشت لوک خوش‌شانس» دیگر اثری است که قرارداد اکرانش به ثبت رسید و این فیلم در گروه آزاد به نمایش درمی‌آید.

به گفته او، دو فیلم «جامه‌دران» و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» آثار جدیدی هستند که از چهارشنبه 20 آبان‌ماه نمایش عمومی خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا، فیلم «p22» به نویسندگی و کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری شاهد با مشارکت معاونت امورفرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی دریایی ارتش ساخته شده است که در آن نحوه شکل گیری عملیات جوشن به نمایش درآمده است.

در این فیلم امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن) و هادی ساعی در نقش فرمانده تکاوران بازی کردند. افسانه بایگان، نسرین مقانلو و الهه حصاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم «بازگشت لوک خوش شانس» به کارگردانی مجید کاشی فروشان کاری طنزآمیز است و بازیگران آن قدرت‌الله ایزدی (آقا رشید)، فتحعلی اویسی، سیاوش خیرابی و .. هستند.

گفته می‌شود این فیلم اولین فیلم وسترن سینمای ایران است که با موضوع کودک و نوجوان پیش خواهد رفت.

اما فیلم سینمایی«خبر خاصی نیست» قصه‌ی دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج‌شان،‌ زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را دست‌خوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز،بیتا احمدی، امیرحسین آرمان، بیژن افشار، ریحانه جعفری و با هنرمندی رضا کیانیان بازیگران «خبر خاصی نیست» به عنوان دومین تجربه کارگردانی مصطفی شایسته هستند.

فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا و تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی اکران خود را در گروه ماندانا آغاز می‌کند.

فرامرز قریبیان ، حامد بهداد ، همایون ارشادی ، سارا منجزی ، محمدرضا فرد ، مرجان قدوسی ، احسان بذلی ، مهرا گل محمدی ، اشکان نجاتی و ... از جمله بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مواظب باش عاشقم نشی، ممکنه تا صبح زنده نمونم.

به گزارش ایسنا، «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی موضوعی اجتماعی دارد و براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی که به همین نام نوشته شده است، ساخته شده است.

داستان این فیلم سه اپیزودی، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 313230

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha