همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان با سه پیروزی در مرحله مقدماتی و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با شکست پاراگوئه حریف میزبان در فینال شد.

futsal

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل از چهارشنبه شب (13 آبان) در این کشور آغاز شد که تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار خود توانست كلمبيا را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد.

برای ایران در این دیدار حسین طیبی (2 گل)، علی‌اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور گلزنی کردند.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات جایزه بزرگ 2015 برزیل بامداد جمعه (15 آبان) به مصاف آنگولا رفت که در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه 7 بر 0 به برتری برسد.

شاگردان ناظم الشریعه در نیمه نخست 4 بار دروازه آنگولا را باز کردند. قدرت بهادری (6)، فرهاد توکلی (8،30)، علی‌اصغر حسن‌زاده (13 و 39) و احمد اسماعیل‌پور (15) و حمید احمدی (30) گلزنان ایران بودند.

تیم ملی كشورمان در سومین دیدار ازمرحله گروهی هم به مصاف تیم قدرتمند اروگوئه رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید.

در این دیدار برای ایران حسین طیبی (8) فرهاد توکلی (13) علی‌اصغر حسن‌زاده (17) مجید حاجی‌بنده (18) مهدی جاوید (23) محمد طاهری (36) و اصغر حسن‌زاده (38) گلزنی کردند.

به این ترتیب، تیم ملی ایران با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

همچنين شنبه شب(16 آبان) ملی‌پوشان فوتسال کشورمان  در مرحله نیمه نهایی  به مصاف پاراگوئه رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه 2 بر 0 بازي را به سود خود به پايان رساندند.

گل های ایران در این دیدار را مهدی جاوید (17) و اصغر حسن‌زاده ( 38)   به ثمر رساندند.

گفتنی است شاگردان ناظم‌الشریعه از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه (17 آبان) در دیدار فینال به مصاف تیم ملی فوتسال برزیل خواهند رفت.

کد خبر 313058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha