پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درخصوص کاهش میانگین سن اعتیاد در بین دختران هشدار داد.

مولاوردی

به گزارش واحد مرکزی خبر مولاوردی گفت: میانگین سن اعتیاد در بین دختران به 13 سال رسیده که از مهمترین چالش های کشور در امور زنان و خانواده است.

شهیندخت مولاوردی افزود : از طرف دیگر الگوی مصرف مواد مخدر در بین دختران بر عکس مردان که بیشتر مواد سنتی است به سمت مصرف مواد صنعتی و روانگردان ها تغییر یافته که جای تامل و نگرانی دارد.

وی تصریح کرد: معاونت زنان و امور خانواده هماهنگی و مدیریت بین دستگاه های متولی را برای کاهش این آسیبها انجام می دهد و در این زمینه دو تفاهم نامه با ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر و وزارت کشور و وزارت کار برای توانمند سازی زنان بهبود یافته امضا شده و در حال اجرا است.

مولاوردی با اشاره به دستاورد های دولت در حوزه زنان و خانواده گفت : در چهار چوب اجرای برنامه پنجم توسعه تفاهم نامه های متعددی را با دستگاه های اجرایی امضا کرده ایم و در قالب آن برای توانمند سازی گروه های مختلف زنان از جمله زنان روستایی ، سرپرست خانوار ، زندانی ، ساکن در سکونتگاه های غیر رسمی و دختران بازمانده از تحصیل اقدامات مهمی اجرا می شود.

معاون رئیس جمهور برای شرکت درآئین اختتامیه پنجمین نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد در شمالغرب کشور که امروز در ارومیه برگزار می شود به این شهر سفر کرده است.

این نشست با هدف ترویج همکاری شبکه ای و تخصصی بین سازمان های مردم نهاد و دولت در سه سطح دولت با دولت ، دولت با سمن ها و سمن ها با سمن ها از سه شنبه هفته جاری در ارومیه برگزار می شود.

کد خبر 312747

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha