همشهری آنلاین: یکه‌تازی بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها در هفته دهم کلن را شکست داده و به هزارمین پیروزی خود در تاریخ بوندس‌لیگا دست یافتند. لورکوزن، فرانکفورت و ولفسبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Vidal
  • هوفن‌هایم صفر - هامبورگ یک

پیکارهای هفته دهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۳ اکتبر/ 1 آبان) با دیدار هوفن‌هایم مقابل هامبورگ آغاز شد. هامبورگی‌ها با تک‌ گل پی‌ير میشل لازوگا سه امتیاز در خانه حریف کسب کرده و جای خود را در رده‌های میانی جدول تثبیت کردند.

  • بایرن مونیخ ۴ - اف ث کلن صفر

بایرن مونیخ هفته دهم بوندس‌لیگا را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و به یکه‌تازی خود ادامه داد. مونیخی‌ها در حضور ۷۵ هزار تماشاگر با نتیجه ۴ بر صفر از سد مهمان خود، اف ث کلن گذشتند و به این ترتیب نه تنها به دهمین پیروزی پیاپی خود در فصل جاری، بلکه به هزارمین پیروزی خود در تاریخ بوندس‌لیگا دست یافتند.

تیم کلن که با تاکتیکی کاملا دفاعی قدم به میدان گذاشته بود، تنها حدود نیم ساعت در برابر حملات پیگیر بایرن مونیخ تاب آورد. آرین روبن، ستاره هلندی بایرن در دقیقه ۳۵ نخستین گل تیمش را به ثمر رساند و آرتور ویدال، ملی‌پوش شیلیایی بایرن نیز پنج دقیقه بعد برای بار دوم دروازه تیم مهمان را باز کرد. نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و در ۷۴ درصد از کل طول بازی، مالکیت توپ را در اختیار داشت. مونیخی‌ها در دقايق ۶۲ و ۷۷ توسط روبرت لواندوسکی و توماس مولر به گل‌های سوم و چهارم دست یافتند.

  • دارمشتات صفر - ولفسبورگ یک

ولفسبورگ، نایب‌قهرمان فصل پیش، در هفته ۱۰ بوندس‌لیگا مهمان تیم دارمشتات بود. "گرگ‌های" ولفسبورگ اگر چه تیم برتر میدان بودند، اما با توجه به انسجام دفاعی حریف نتوانستند آن طور که باید و شاید از موقعیت‌های خود سود جویند. کالیجوری، مهاجم ولفسبورگ که در دقیقه ۷۵ قدم به میدان گذاشته بود، سه دقیقه بعد از ورودش توانست تک ‌گل این دیدار را به ثمر رساند تا ولفسبورگ با سه امتیاز به خانه بازگردد.

  • بایر لورکوزن ۴ - اشتوتگارت ۳

یکی از دیدارهای پرگل هفته ۱۰ میان تیم‌های بایر لورکوزن و اشتوتگارت برگزار شد. نبرد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با پیروزی ۴ بر ۳ لورکوزن به پایان رسید. درخور توجه آن که لورکوزن تا دقیقه ۷۰ بازی ۳ بر یک از مهمان خود عقب بود، اما در بیست دقیقه پایانی توانست با زدن سه گل ورق را برگرداند و سه امتیاز کسب کند.

  • ماینتس یک - وردر برمن ۳

تیم وردر برمن نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۰ بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست در خانه ماینتس به پیروزی ۳ بر یک دست یابد و سه امتیاز مهم کسب کند. برمن در همان نیمه نخست هر سه گل خود را به ثمر رساند. تلاش‌های ماینتس در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده تنها یک بار نتیجه‌بخش بود.

  • هانوفر یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

یکی از بازندگان هفته دهم تیم هانوفر بود که در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آینتراخت فرانکفورت شد. هانوفر در دقیقه ۵۱ توانست توسط کلاوس یک بر صفر از مهمان خود پیشی بگیرد، اما اشتندرا، مهاجم فرانکفورت با گل‌های خود در دقایق ۵۵ و ۶۵ يك پیروزی شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

  • اینگولشتات صفر - هرتا برلین یک

تیم هرتا برلین در آخرین دیدار روز شنبه با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، اینگولشتات را شکست داد و به سه امتیاز مهم دست یافت. هرتا برلین با این پیروزی به جمع تیم‌های بالای جدول پیوسته است.


و بالاخره در پیکارهای عصر یکشنبه با برگزاری دو دیدار هفته دهم به پایان ‌رسيد که طی آن بوروسيا دورتموند در خانه خود به مصاف آگسبورگ رفت و با نتيجه پرگل ۵ بر يك اين تيم را شكست داد و شالکه نیز مهمان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود كه اين بازي با حساب ۳ بر يك به سود گلادباخ خاتمه يافت.

 

کد خبر 311555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha