همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش اعلام کرد، تمامی یکان های ارتش در محرم سالجاری نیز مانند سال های گذشته، سیاهپوش عاشورای حسینی هستند.

یکان‌های ارتش

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، هم اکنون 569 باب مکان مذهبی اعم از مسجد، نمازخانه، حسینیه، مهدیه و زینبیه در شهرک‌های مسکونی و یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مراسم عزاداری، پذیرای سوگواران سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) می باشند.

روابط عمومی ارتش در این زمینه ضمن اشاره به فعالیت های تبلیغی مذهبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه در ایام محرم، افزود: در ماه محرم سالجاری تعداد 200 مُبلغ برادر و خواهر به یکان های ارتش اعم از مناطق مرزی غرب و جنوب، مراکز آموزشی، فرهنگی و نظایر آن اعزام شده اند.

همچنین این تعداد مُبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم، علاوه بر بیش از 500 روحانی شاغل و مدعو هستند که در طول سال به امر تبلیغ در یکان های ارتش اشتغال دارند.

ضمناً بیش از 200 باب تکیه نیز در سطح کوی های سازمانی ارتش در کنار دیگر اماکن مذهبی موجود در این کوی ها، به عنوان خیمه های حسینی، شکوه بیشتری به محافل عاشورایی و برافراشته شدن پرچم نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بخشیده و دسته جات پر شور عزاداری سالار شهیدان بویژه جوانان و نوجوانان را در برگرفته است.

کد خبر 311213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha