پسر جوانی که با سانتافه کرایه‌ای دختری را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با شکایت این دختر دستگیر شد.

متهم

27شهريور دختر 35ساله‌اي نزد مأموران پليس پايتخت رفت و از پسر جواني به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد. او گفت: صبح از خانه‌ام در غرب تهران بيرون آمدم تا به محل كارم بروم. منتظر تاكسي بودم كه يك خودروي سانتافه مقابلم توقف كرد و راننده خواست سوار ماشينش شوم اما من با عصبانيت از او خواستم كه برايم مزاحمت ايجاد نكند. با اين حال راننده دست بردار نبود تا اينكه بعد از چند دقيقه از ماشين پياده شد و با زور و تهديد چاقو مرا سوار ماشينش كرد. در بين راه با التماس از او خواستم كه رهايم كند اما او مرتب با چاقو تهديدم مي‌كرد كه اگر سكوت نكنم مرا مي‌كشد.

وي ادامه داد: در بين راه او حتي با يك خودروي پرايد هم تصادف كرد و با اينكه خسارت سنگيني به‌خودروي پرايد وارد شد، از صحنه تصادف فرار كرد. اين مرد در ادامه به سمت حاشيه تهران تغيير مسير داد و پس از توقف در محلي خلوت، با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. با اين شكايت تيمي از مأموران اداره 16 پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين زمينه شروع كردند. همزمان همان راننده پرايدي كه با جوان سانتافه‌سوار تصادف كرده بود به طرح شكايت پرداخت و سرنخ مهمي را در اختيار پليس قرار داد. وي گفت:

پس از تصادف، راننده سانتافه كه سراسيمه بود پا به فرار گذاشت اما توانستم شماره پلاك ماشين او را يادداشت كنم. ماموران به بررسي شماره پلاك سانتافه پرداختند و دريافتند كه چند روز قبل جواني اين خودرو را از يك مؤسسه كرايه كرده بود. مأموران با اين سرنخ موفق شدند متهم پرونده را شناسايي و او را دستگير كنند. اين مرد روز گذشته براي انجام تحقيق به شعبه دوم بازپرسي در دادسراي جنايي تهران منتقل شد اما اصرار داشت كه بي‌گناه است.

وي گفت: برادرم شب قبل از حادثه براي رفتن به جشن عروسي يكي از دوستان خودروي سانتافه‌اي كرايه كرده و قرار بود فرداي آن روز خودرو را برگردانيم. صبح قبل از اينكه ماشين را برگردانيم، مشغول تفريح و گشتن در خيابان بودم كه يك دفعه چشمم به دختر جواني افتاد. او منتظر تاكسي بود و من هم دلم به حالش سوخت و سوارش كردم. پس از آن بود كه وسوسه‌هاي شيطاني به سراغم آمد و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. من او را تهديد نكردم و او به تصور اينكه وضع مالي خوبي دارم سوار ماشينم شد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون پسر سانتافه‌سوار با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 310995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha