همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به استفاده از توانمندی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش محرم گفت: در این رزمایش ازتمام سامانه‌‌های موشکی استفاده می‌شود.

منوچهر کاظمی

امیر سرتیپ منوچهر کاظمی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا برای ارتقای آمادگی رزمی یگان‌های نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، اقدام به برگزاری رزمایش واکنش سریع در استان کرمانشاه کرده ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور پیرامون نحوه برگزاری این رزمایش افزود: بر این اساس یگان‌های ما در منطقه به ویژه یگان واکنش سریع و همچنین نیروی هوایی و هوانیروز رزمایشی مشترک به همراه نیروی پدافند در استان کرمانشاه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد:به لطف خداوند دیروز این رزمایش آغاز شده و ما اکنون در مرحله اقدام هستیم و تفاوت اصلی این رزمایش با سایر رزمایش‌ها این است که در راستای اجرای اوامر فرماندهی کل قوا تمام رزمایش ها باید در شرایط حقیقی و واقعی اجرا شود.

امیر کاظمی در ادامه تاکید کرد: ما بر اساس دستور فرماندهی معظم کل نیروهای مسلح همه اقدامات در مراحل مختلف رزمایش برای ارتقای قابلیت یگان‌ها و کسب تجربه نیروهای جوان و نیز استفاده از تجارب زمان جنگ این رزمایش به صورت حقیقی و با آمادگی کامل طراحی و اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این رزمایش به صورت حقیقی اجرا خواهد شد و از تمام توانمندی نیروهای خود در سطح نیروهای چهارگانه ارتش اعم از نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی زمینی و در داخل نیروی زمینی از یگان واکنش سریع و هوانیروز و سایر یگان‌ها که در این رزمایش مورد نیاز ما هست استفاده می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد: در رزمایش محرم از تمام سامانه‌های خود برای ارتقا آمادگی و همچنین تمام سامانه‌های موشکی استفاده می‌کنیم.

وی پیام این رزمایش برای دوستداران نظام را صلح و دوستی و امنیت عنوان کرد و گفت: دشمنان بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار و آمادگی برای اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارند.

کد خبر 310821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha