همشهری آنلاین: عضو کمیته‌انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: ثبت‌نام ‌از نامزدهای این فدراسیون از روز دوشنبه 19 شهریور، با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال، یک کارشناس کمیته انتقالی و یک نماینده‌حقوقی فدراسیون آغاز شد.

محمد خبیری در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این نفرات، دو نفر از کارکنان این فدراسیون نیز برای ثبت نام حضور دارند که کارهای اداری را انجام می‌دهند.

وی افزود: مدت ثبت‌نام به مدت ‪ ۱۰‬روز است و قابل تمدید نیست.

خبیری گفت: بررسی مدارک دارای دو جنبه است که یک جنبه آن روز ثبت نام مورد بررسی قرارخواهد گرفت تا درصورت ناقص بودن رفع نقص گردد و روند خود را طی کند و جنبه دیگر ارسال مدارک به اعضای مجمع است.

وی گفت: نامزدهایی که ثبت نام می‌کنند پس ازثبت نام رسید دریافت خواهند کرد.

عضو کمیته انتقالی اظهار داشت: پس از دریافت مدارک مدت ‪ ۴۸‬ساعت فرصت است که اسامی نامزدها به اعضای مجمع داده شود و سپس از سوی اعضای مجمع بررسی وبرای پست‌های مختلف پیشنهاد شوند، این اسامی بعد از تایید به مراجع ذیصلاح ارایه خواهند شد.

خبیری‌گفت: درمورد رد صلاحیت‌ها نیز یک کمیته‌ای متشکل از سرپرست فدراسیون، رییس کمیته‌انتقالی و رئیس کمیته استیناف حضور دارند که به اعتراض رد صلاحیت‌شدگان رسیدگی خواهند کرد.

وی در مورد کسر ‪۲۰‬ هزار دلار از پاداش قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های غرب آسیا اظهار داشت: طبق اساسنامه‌ای که از سال‌ها قبل تدوین شده بود تمامی کشورها موطف هستند که تیم‌های ملی خودشان را به این رقابت‌ها اعزام کنند، اما ما متأسفانه خودمان اعلام کردیم که این تیم ملی ب است و خود ما این مشکل را ایجاد کردیم.

کد خبر 31050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز