دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده فیلم «جامه‌دران» با بیان اینکه این فیلم از نیمه‌های آبان ماه اکران می‌شود، گفت: دغدغه‌ای بابت اکران فیلم در فصل پاییز ندارم.

به گزارش ايسنا؛ سیدجمال ساداتیان افزود: فیلم «جامه‌دران» ظرفیت جذب مخاطب را دارد، بنابراین هر چند تابستان خانواده‌ها اوقات فراغت بیشتری دارند و ممکن است سینما رفتن بیشتر جزو برنامه‌هایشان باشد، اما بابت اکران پاییزی فیلم نگرانی ندارم.

او اضافه کرد: تجربه نشان می‌دهد اگر فیلمی قدرت جذب مخاطب را داشته باشد، فصل اکران تاثیر چندانی بر استقبال تماشاگران نخواهد داشت به همین دلیل فیلم‌هایی که ظرفیت جذب تماشاگر را دارند، در پاییز و زمستان هم فروش خوبی دارند. همچنان‌که خود ما پیش از این دو فیلم «چهارشنبه سوری» و «به رنگ ارغوان» را در اسفندماه که فصل مرده‌ای به حساب می‌آید، اکران کردیم اما با استقبال خوب تماشاگران روبرو شدند.

ساداتیان با بیان اینکه فیلمنامه فیلم «جامه‌دران» با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته شده است، خاطرنشان کرد: فیلم«جامه‌دران» با اقتباس قابل قبولی از رمانی نوشته شده که در دوره خودش رمان موفقی بوده است و طبق نظرسنجی‌هایی که در جشنواره داشتیم، فیلم تاثیر خوبی بر مخاطب گذاشته است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این فیلم با حضور عوامل حرفه‌ای سینما ساخته شده و در مجموع فیلم اثر قابل قبولی شده است که امیدواریم به سهم خودش اکران فصل پاییز را رونق بدهد به ویژه اینکه مردم در این فصل متمرکزتر هستند و دانشگاه‌ها هم فعال هستند و شاید دربرنامه روزانه‌شان فرصت بیشتری برای دیدن فیلم داشته باشند.

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این پرسش که بخشی از اکران این فیلم با فیلم حضرت محمد (ص) همزمان می‌شود، گفت: بابت این موضوع نگرانی ندارم چون هر یک از این فیلم‌ها ظرفیت‌های خاص خود را دارند و طبیعتا تماشاگران ویژه خود را هم جذب می‌کنند.

وی افزود: فعلا مهم‌ترین مساله ما اطلاع‌رسانی است تا بتوانیم فیلم را به طور درستی به مخاطب معرفی کنیم.

جمال ساداتیان درباره تبلیغات محیطی و شهری فیلمش توضیح داد: هزینه‌های تبلیغات محیطی به شدت گران است و با ظرفیت اقتصادی سینما هماهنگ نیست و این مشکل بویژه برای فیلم‌هایی که در بخش خصوصی تهیه می‌شوند، به طور جدی وجود دارد اما فیلم‌هایی که بودجه دولتی ساخته می‌شوند از بودجه تبلیغات هم بهره‌مند خواهند شد. مجموعه این شرایط باعث شده ما دست نیاز خود را به تلویزیون و رسانه‌ها دراز کنیم و امیدواریم آنها هم به عنوان یک موضوع فرهنگی به این مساله توجه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی موضوعی اجتماعی دارد و براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی که به همین نام نوشته شده، ساخته شده است.

داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

مهتاب کرامتی،‌ مصطفی زمانی،‌ باران کوثری،‌ پگاه آهنگرانی،‌ افسر اسدی،‌ محمود بهروزیان،‌ فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 310247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha