دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چهارمین نشست «گفتمان ضرب اصول» با حضور میلاد کیایی،سید عبدالحسین مختاباد، علی قمصری و مانی جعفرزاده از ساعت ۱۸و ۳۰ روز دوشنبه ۲۰ مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از دبیرخانه گفتمان ضرب اصول، این نشست به موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما» اختصاص دارد که طی آن نحوی پرداختن صدا و سیما به موسیقی، کیفیت آثار در حال پخش و نوع تاثیرگذاری این رسانه فراگیر بر ذائقه شنیداری جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این جلسه  سید عبدالحسین مختاباد ( آهنگساز و خواننده و عضو شورای شهر تهران )علی قمصری (آهنگساز)، مانی جعفرزاده (آهنگساز و منتقد)، و میلاد کیایی (نوازنده سنتور) حضور خواهند داشت و پیرامون موضوع مورد بحث سخن خواهند گفت.

پیش از این سه جلسه«گفتمان ضرب اصول» با موضوع«بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی» و «بررسی مشکلات کنسرتها (اجراهای زنده)» برگزار شده است.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی شان حرکت کنند.

کد خبر 310243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha