همشهری آنلاین: مجتبی کریم‌فر و امیر قاسمی منجزی مدال نقره گرفتند و رامین طاهری و مهدی زودآشنا صاحب مدال برنز رقابت‌های جام تورلیخانوف قزاقستان شدند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام دولت تورلیخانوف روزهای 18 و 19 مهرماه در شهر سمی برگزار شد.

در رقابت‌های روز نخست رامین طاهری و مهدی زودآشنا، نمایندگان اوزان 71 و 98 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال برنز شدند

در روز دوم این رقابت‌ها و در وزن 85 كيلوگرم، مجتبی کریم‌فر در دور نخست کنستانتین از روسیه را با نتیجه 8 بر 0 شکست داد و در دور دوم با همين نتیجه زانژار از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کریم‌فر در این دیدار نیز با نتیجه 8 بر 0 از سد موتساگولیف از قزاقستان گذشت و به فینال رسيد و در دیدار فینال به مصاف نورسلطان تورسینوف، قهرمان آسیا از قزاقستان رفت و با شکست مقابل وی به مدال نقره دست يافت.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور نخست تالگات از قزاقستان را ضربه فنی کرد و در دور بعد الکساندر استیمیر از روسیه را در 30 ثانیه با ضربه فنی پشت سر گذاشت و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر 0 مقابل ددیک، قهرمان دانشجویان جهان از اوکراین به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل نورماخان تینالیف، دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی‌های آسیایی و قهرمان سال 2015 آسیا از قزاقستان مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در همین وزن بهنام مهدی‌زاده در دور اول با نتیجه 8 بر 0 آنتون از آذربایجان را مغلوب کرد و در دور دوم کنیستا از لیتوانی را با همين نتیجه شکست داد، اما در دور سوم مقابل تنالیف قزاقستانی 8 بر 0 مغلوب شد و با توجه به حضور وی در دیدار فینال، مهدی‌زاده به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه نیز با نتیجه 8 بر 0 بین لی از چین را شکست داد و در دیدار رده‌بندی مقابل ازویادزه از گرجستان شکست خورد و پنجم شد.

 

کد خبر 310212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha