همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه اعلام کرد: بی تردید با شهادت شهید حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه کنی تروریسم و صهیونیسم مصمم و مستحکم تر خواهد شد.

حسین دهقان

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان روز جمعه در پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران، خانواده معظم و همرزمان این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام، با تجلیل از نقش ارزنده شهید همدانی در دوران مبارزه علیه رژیم ستم شاهی، حماسه دفاع مقدس، جریان مبارزه با تروریسم تکفیری - صهیونیستی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(ع)، از او به عنوان مجاهدی راستین که همواره در خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و یکی از سرداران سرافراز جبهه جهاد و مقاومت یاد کرد که با نثار خون پاکش اعلام کرد که جهاد، مقاومت و شهادت در راه خدا تا نابودی تروریسم تکفیری - صهیونیستی و صهیونیسم اشغالگر، متجاوز و جنایتکار ادامه دارد.

در پیام وزیر دفاع تصریح شده است: خون پاک این شهید گرانقدر و همه شهدای عظیم الشان مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و سایر بلاد اسلامی افشا کننده چهره کریه نظام سلطه و جاهلیت قرن 21 است.

سردار دهقان می افزاید: بی تردید با شهادت شهید حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه کن کردن تروریسم و صهیونیسم مصمم و مستحکم تر خواهد شد.

وزیر دفاع در این پیام با هشدار به حامیان تروریسم های تکفیری - داعشی صهیونیستی تاکید کرده است: آنان را در جنایات وحشیانه تروریست ها شریک جرم می دانیم و یکبار دیگر به آنان گوشزد می کنیم که عواقب هولناک جنابات تروریست های تکفیری - صهیونیستی دیر یا زود دامان آنان را نیز در بر خواهد گرفت و آن گاه دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز(پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

کد خبر 309877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha