همشهری‌ آنلاین: با توجه به این حقیقت که بیش از نیمی از ترافیک اینترنت آفریقای جنوبی در دستگاه‌های تلفن همراه صورت می‌گیرد، امری که تلفن همراه را به بزرگترین فرصت برای رشد در آینده نزدیک بدل می‌سازد، تبلیغات دیجیتال روی این دستگاه‌های هوشمند و همچنین کامپیوتر سبب ۵۲ درصد از کل افزایش صورت گرفته در هزینه‌ای می‌شود که در پنج سال آینده برای تبلیغات صرف خواهد شد.

موبایل

به گزارش گروه ترجمه شارا، شانل مک‌کی، مدیر رسانه اورنج اتموسفیر، و آژانس خرید رسانه دیجیتال به این مسئله اشاره داشته است که «95 درصد از برندهای اصلی در آفریقای جنوبی از توئیتر و 92 درصد از فیس بوک برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

با افزایش 53 درصدی تعداد کاربران یوتیوب، و همچنین افزایش 65 درصدی کاربران اینستاگرام فقط در ظرف یک سال گذشته، بازاریابان هرچه بیشتر در حال افزایش بودجه‌های خود هستند تا از این راه با کمترین فاصله ممکن، احتمال و امکان افزایش سهم خود در بازار را به چنگ آورند.

مطابق با گزارش شورای مدیریت ارشد بازاریابی، صرف هزینه برای آگهی دیجیتال در خاورمیانه و آفریقا در آستانه انفجار است و با سرعتی باورنکردنی تا میزان 1.35 میلیارد دلار در سال 2015 افزایش خواهد یافت، مبلغی که چهار بار بیش از میانگین جهانی است.

کد خبر 309420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha