همشهری آنلاین: وزیر دفاع گفت: جنایات ضدانسانی عربستان علیه مردم بی‌دفاع یمن زنگ خطری است که باید با هوشیاری و درایت قاطبه کشورهای اسلامی بدان پایان داده شود.

دهقان

به گزارش اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پیام تسلیت سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان طی پیامی، دلیل فاجعه غمبار منا در ایام مناسک حج ابراهیمی و در روز عید قربان که منجر به کشته شدن جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام شد را بی تدبیری و سوء مدیریت حکام عربستان سعودی دانست که قلوب امت اسلامی را در سراسر جهان به درد آورده است.

در پیام وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران آمده است: این فاجعه هولناک در کنار جنایات ضد انسانی حکام عربستان سعودی علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن که یادآور جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین می باشد؛ زنگ خطری است که باید با هوشیاری و درایت قاطبه کشورهای اسلامی بدان پایان داده شود.

در پیام سردار دهقان تاکید شده است: بی گمان این واقعه تلخ آزمونی برای کشورهای اسلامی است تا با اتخاذ تمهیدات لازم و تشکیل کمیته حقیقت یاب، چرایی وقوع این فاجعه را مورد بررسی قرار داده، ضمن اصلاح مدیریت حج، از تکرار این گونه فجایع دردناک جلوگیری شود.

وزیر دفاع کشورمان در پایان این پیام با تشکر و قدردانی از پیام محبت آمیز سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان، برای ملت قهرمان و مقاوم لبنان آرزوی سربلندی کرده است.

کد خبر 309388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha