همشهری آنلاین: رقابت فیلم‌ها بر سر فروش نسبت به هفته‌های گذشته قدری کم شده است اما فیلم محمد رسول‌الله همچنان پیشتاز گیشه‌هاست.

rasoulallah

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رقابت داغ فیلم‌های سینمایی از نظر فروش نسبت به هفته‌های گذشته قدری کم شده و فیلم سینمایی محمد رسول الله که از لحاظ جذب مخاطب بسیاری از سینماگران را شگفت زده کرده با فاصله زیادی نسبت به سایر فیلم‌ها در راس جدول فروش فیلم‌های سینمایی قرار دارد و یکه تاز گیشه‌ها است.

آخرین ساخته مجید مجیدی با فروش 3 میلیارد و 937 میلیون و 218 هزار تومان در تهران و 4 میلیارد و 425 میلیون و 279 هزار تومان در شهرستان ها،‌ در سینما و روز، آمار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان و با بازی شهاب حسینی، لیلا حاتمی و فرهاد اصلانی با فروش 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در 9 هفته و 12 سینما در تهران و 780 میلیون تومان در 10 سینمای شهرستان در جایگاه بعدی پر فروش ها قرار دارد.

فیلم سینمایی قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور و با بازی نگار جواهریان، صابر ابر و اکبر عبدی فروش 950 میلیون تومان در 7 هفته و 17 سینما در تهران و فروش 300 میلیون تومان در 6 هفته و 13 سینما در شهرستان داشت.

فیلم سینمایی مزار شریف ساخته ی حسن برزیده هم که حدود بیست روز از اکرانش در تهران و شهرستان می گذرد 87 میلیون تومان در 13 سینمای تهران و 65 میلیون تومان در 12 سینمای شهرستان داشت.

فیلم سینمایی دلتنگی های عاشقانه به کارگردانی رضا اعظمیان و با بازی محمدرضا فروتن و میترا حجار طی نمایش دو هفته و17 سالن در تهران و یک هفته و 13 سالن در شهرستان به ترتیب 70 و 15 میلیون تومان فروخت.

کد خبر 309066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha