همشهری آنلاین: هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز پنج‌شنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. او تنها ۳۰ سال سن داشت و یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ پانزدهم بود.

nourouzi

به گزارش ایسنا، هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه در نهایت درگذشت.

نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت ظاهرا در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه‌ای درپی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ٤ صبح بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

وی در فصل ۸۵-۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود.

hadi-nourouzi۷۵۰

فصل ۸۸-۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

پس از آنکه هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز (پنج‌شنبه) بر اثر سکته قلبی در بیمارستان آتیه تهران در گذشت، پیکر وی برای بررسی دلایل فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کالبد شکافی بر روی آن صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس فردا (جمعه) از ساعت 8:30 صبح در ورزشگاه آزادی تشییع خواهد شد و سپس در شهر بابل و زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

این مراسم با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و خانواده نوروزی برگزار خواهد شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کردند از تجمع مقابل ورزشگاه درفشی‌فر خودداری کنند تا مشکلی برای همسایگان پیش نیاید اما فردا حضور پرشوری در مراسم تشییع کاپیتان بااخلاق تیم خود داشته باشند.

  • همشهري آنلاين درگذشت  هادی نوروزی را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم و جامعه ورزش ايران صميمانه تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.
کد خبر 309046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha