همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: پیشرفت ها و موفقیت های کنونی کشور در عرصه های عمرانی و صنعتی را مرهون خون شهدا هستیم.

عبادالله عبداللهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه سازندگی خاتم، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی در جمع مدیران ارشد گروه تخصصی سپانیر در عسلویه عنوان کرد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد: از برکت خون شهداست که امروز کشور ما بزرگ ترین طرح های عمرانی و صنعتی را با موفقیت انجام می دهد و امروز هر پروژه ای که به ثمر می رسد تیر آتشینی به قلب دشمن محسوب می شود.

وی توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) را از خصوصیات رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با اراده و انگیزه الهی و با توکل برخداوند در برابر دشمن کاملا مسلح به سلاح های مدرن روز، مقابله کردند و به خاطر اخلاص حضرت امام خمینی(ره) و نیت پاکی که در مردم و رزمندگان وجود داشت خداوند ملت ایران را در جنگ تحمیلی پیروز کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شیرینی از مقاومت و ایثار ملت ایران و ایستادگی دربرابر دشمن بعثی و افتخارآفرینی رزمندگان با نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) است.

سردار عبداللهی ضمن مقایسه شرایط امروز با دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر آن روز دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصرف کند، امروز در بعد فرهنگی و اقتصادی ورود پیدا می کند و ما باید از این نظر هوشیار باشیم.

کد خبر 308889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha