همشهری آنلاین: پرونده کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی آمستردام با یک نشان نقره بسته شد.

تیم کیمه نو کاتا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در این دوره از مسابقات که از روز شنبه (28 شهريور) به میزبانی هلند در آمستردام آغاز شده بود، کاتای ایران با دو تیم حضور داشت که حاصل تلاش آنها یک مدال نقره و یک عنوان چهارمی بود.

در پيكارهای "کیمه نو" کاتا 23 تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که تیم اعزامی ایران با ترکیب عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح‌الله‌زاده به عنوان سرگروه، از مرحله مقدماتی صعود کرد. در مرحله نهایی نیز با شش تیم برتر این مسابقات به رقابت پرداخت که در نهایت ژاپن مدال طلا را به خود اختصاص داد،تیم ایران بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد و فرانسه نیز سوم شد.

در "گوشین جوتسو" کاتا تیم ایران با ترکیب محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر به همراه 20 تیم از سایر کشورها به رقابت پرداختند که تیم ایران به عنوان تیم دوم از مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی شد و در این مرحله با 4 امتیاز اختلاف نسبت به کره جنوبی در مکان چهارم ایستاد. در این کاتا ژاپن طلا گرفت، ایتالیا نقره گرفت و مدال برنز هم به کره جنوبی تعلق گرفت.

مسابقات کاتای قهرمانی جهان در 5 کاتا روز شنبه در هلند آغاز شد که در هر 5 کاتا مدال طلا به ژاپنی‌ها رسید. تیم کشورمان که به دلیل صادرنشدن روادید برای برخی نفرات اعزامی، تنها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق به کسب یک نشان نقره شد.

کد خبر 308003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha