همشهری آنلاین: نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: پخش جلسه‌های برجام به گونه‌ای بود که احساس شد صدا و سیما طرف منتقدان برجام را گرفته است از این رو شورای نظارت بر صدا و سیما هفته آینده این موضوع را بررسی می‌کند.

کیاسری

سید رمضانعلی شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با پارلمانی ایرنا با بیان این که پخش برنامه‌های صدا و سیما باید تعریف مشخصی داشته باشد، اظهار داشت: باید ضرورت پخش برخی از برنامه‌ها روشن و مشخص باشد.

وی در باره پخش جلسه‌های کمیسیون ویژه برجام در صدا و سیما گفت: کمیسیون ویژه برجام، تخصصی است و بحث‌های تخصصی دارد و بسیاری از اصطلاحات و عبارت‌های اختصاصی آن برای عموم مردم قابل استفاده نیست.

شجاعی کیاسری اضافه کرد: باید در فضای عمومی کشور یک حس بی‌طرفی از صداو سیما به مردم القا شود اما نحوه پرداخت به جلسات کمیسیون ویژه برجام به گونه‌ای بود که احساس می شد صدا و سیما جانب یک طرف یعنی منتقدان برجام را بیشتر گرفته است.

وی افزود: ما در هنگام پخش برخی جلسات شاهد بودیم که برخی قسمت‌ها سانسور می‌شد و برخی بخش‌ها پررنگ‌تر جلوه داده می‌شد، اینها اشکال‌ها و تخلف‌های صدا و سیما است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تاکید کرد: ما هفته آینده این موضوع را در شورای نظارت بر صدا و سیما به بحث می‌گذاریم و تذکرهای لازم را به صدا و سیما خوهیم داد.

کد خبر 307882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha