چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: سارق مسلحی که درپوشش زنانه قصد فرار از دست مأموران را داشت، با هوشیاری مالباخته و هماهنگی مأموران کلانتری 136 فرجام دستگیر شد.

نیمه شب 13 شهریور زمانی که مرد جوانی سوار بر پرایدی سیاه رنگ از خانه‌اش در شرق تهران خارج شده بود، در یکی از خیابان‌ها مورد حمله یک جوان مسلح قرار گرفت که قصد سرقت خودروی او را داشت.

جوان مسلح پس از آنکه با سوء استفاده از غفلت راننده، وارد خودروی پراید شد با تهدید اسلحه راننده را به  بیرون پرت کرده و با سرقت خودروی او پا به فرار گذاشت.

با اعلام مشخصات خودروی مسروقه به تمامی واحدهای گشت پلیس، ماموران موفق شدند ظهر روز بعد، این خودرو را در یکی از محلات تهران ردگیری  و با زیر نظر گرفتن آن، مخفیگاه سارق جوان را شناسایی کنند.

زمانی که ماموران با دریافت دستور قضایی قصد ورود به مخفیگاه سارق مسلح را داشتند به حرکات شخصی که با چادر زنانه از خانه خارج شد و به خیابان دوید مظنون شدند.
ماموران که به رفتار این فرد مشکوک شده بودند وقتی با چهره مردانه او روبه ‌رو شدند وی را بازداشت کردند.

در بازجویی از این جوان 20 ساله که محمود نام داشت، وی به سرقت مسلحانه پراید اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با تهیه یک قبضه اسلحه، نقشه سرقت از شرکت دوست پدرم در تهران را طرح ریزی کردم و برای عملی کردن آن از یکی از شهرهای غربی کشور عازم پایتخت شدم.

اما پس  از آنکه برای آماده کردن مقدمات سرقت اقدام به ربودن پراید مشکی کردم از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه لیراوی، معاون جنایی  پلیس آگاهی روز گذشته با بیان این خبر گفت: پس از اظهارات مرد جوان، ماموران موفق شدند سلاح کمری او را همراه با 4 فشنگ کشف کنند و با انتقال متهم به بازداشتگاه تحقیقات برای روشن شدن دیگر جرایم احتمالی او ادامه یافت.

کد خبر 30740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز