همشهری‌آنلاین: مجله‌‌ تهران به صاحب‌‌امتیازی و مدیرمسئولی احسان میراب‌‌زاده با دوره‌‌ی انتشار ماهنامه و گستره سراسری از مهرماه روی گیشه‌‌های تهران و دکه‌‌های منتخب سراسر کشور خواهد بود.

مجله‌‌تهران از مهر منتشر می‌‌شود

این ماهنامه زمینه فرهنگی- اجتماعی خواهد داشت و به‌‌صورت مستقل راه‌‌اندازی شده و اداره می‌‌شود.

احسان میراب‌‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: مجله‌‌ تهران جذاب، اصيل و مربوط است. جذاب كه خوانندگان به سمت تهران كشيده شوند؛ اصيل كه مخاطب، آن را باور كند و مربوط تا آن اندازه كه مجله بتواند با زندگي‌‌ها، نيازها و اميالشان پيوند برقرار كند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وجه تمایز این ماهنامه گفت: سوژه‌‌پردازی‌‌، خلاقیت روزنامه‌‌نگاری، بهره‌‌مندی از تکنیک‌‌های گرافیک در فُرم، عکس‌‌محور بودن و به‌‌ کارگیری استانداردهای جهانی در انتشار مجله وجوه شاخص این ماه‌‌نامه هستند.این مجله می‌‌کوشد تا با سوژه‌‌ پردازی‌‌های جوان‌‌گرایانه و روش‌‌های خلاقانه‌‌ی‌‌ روزنامه‌‌نگاری در تولید محتوا، نظرات نخبگان، متفکران، هنرمندان، اهل-فرهنگ، تهران‌‌شناسان و فعالان کار‌‌ و کسب را جلب‌‌کند و با بهره‌‌مندی از تکنیک‌‌های گرافیک و عکس در فرم به استانداردی قابل قبول در انتشار مجله از نظر جذابیت و نوآوری‌‌ و تفاوت‌‌ برسد.

مجله‌‌تهران از مهر منتشر می‌‌شود

مدیرمسئول ماهنامه تهران افزود: كلمات معمول ما در مجله‌‌تهران عبارت‌‌اند از: ممتاز، نوآورانه، قابل‌‌استناد، كارا، زيبا، اخلاقي، دوستانه، هيجان‌‌انگيز، جذاب، حرفه‌‌اي.

احسان میراب‌‌زادهدر کارنامه فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی خود؛ تالیف کتاب تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ مجموعه کتاب های 13جلدی معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران و سردبیری ضمیمه ماه‌‌نامه حقوقی کانون را داراست.

گفتنی است سردبیری این ماهنامه را پژمان موسوی بر عهده دارد و جمعی از روزنامه‌نگاران جوان و حرفه‌‌ای تولید محتوای آن را بر عهده دارند.

کد خبر 307244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha