همشهری آنلاین: مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه انتشار قرارداد بازیکنان فوتبال باید انجام می‌شد، گفت در همه رشته‌ها باید این نوع شفاف‌سازی انجام شود.

رضا حسنی‌خو

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان لیگ، رضا حسنی‌خو گفت: از مسئولان سازمان‌لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های لیگ‌برتر تشکر می‌کنم . اگر ما شعار مبارزه با فساد در ورزش را می‌دهیم و به دنبال‌ ورزش پاک هستیم، جز شفافیت و اینکه مسائل‌مالی باشگاه‌ها علنی و آشکار شود هیچ راه دیگری وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: این کار بسیار خوبی بوده و وزارت‌ورزش کاملا از آن حمایت می‌کند و ما در خدمت دوستان هستیم تا این نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد. ما معتقدیم این شفافیت و روشنگری حتما باید در همه سطوح اتفاق بیفتد

رضا حسنی‌خو گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در ورزش وجود دارد و مورد اتهام هستیم این است که مبلغ قراردادها زیاد است و بین قراردادها اتفاقات خاصی رخ می‌دهد.

وی افزود: اینکه قراردادها علنی و آشکار شود و همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه بدهند، کار بسیار درستی است.

حسنی‌خو بیان کرد: از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت‌ورزش درصددیم قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت‌ورزش هم منتشر شود.

مدیرکل حراست وزارت‌ورزش افزود: اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم و این حرف‌ها و اتهاماتی که درباره برخی ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش که صادقانه کار می‌کنند را پاک کنیم باید این شفافیت را در همه رشته‌ها داشته باشیم.

وی افزود: معتقدم همه فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها باید مسائل مالی خود را روی سایت قرار دهند. باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ، قانون و ضابطه تبدیل کنیم.

کد خبر 306820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha