یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پوشیدن صندل‌ها و دمپایی‌های لاانگشتی راه خوبی برای مقابله با گرمای تابستان است، اما باید مراقب باشید که آن‌ها را در موقعیت‌های مناسبی بپوشید.

اين نكات را درباره پوشيدن صندل‌ها رعايت كنيد:

- پوشیدن صندل‌های مد روز را به مواقع غیررسمی برای مثال پختن کباب در محوطه محدود کنید. از پوشیدن صندل در هنگام انجام تمرینات جسمی، دوچرخه‌سواری یا انجام بازی‌های ورزشی خودداری کنید.

-  یک دمپایی لاانگشتی را در کنار استخر قرار دهید. این دمپایی‌ها را مادامی‌که برای راه رفتن روی سطحی صاف و هموار به کار ببرید، و از پوشیدنشان برای‌ دوره‌های طولانی راه رفتن خودداری کنید، اشکالی ندارند و به تقویت پا هم کمک می‌کنند.‌

- دمپایی را هر سه تا چهار ماه عوض کنید و فقط برای مدت کوتاهی آن‌ها را بپوشید

- دمپایی‌های پلاستیکی ممکن است در زیر نور آفتاب در درازمدت به هر رنگی درآیند، اما یک جفت دمپایی چرمی با کیفیت خوب با احتمال کمتری ممکن است باعث تحریک شدن پوست و تاول زدن آن شود.

- هنگامی‌که صندل یا دمپایی می‌خرید، حواستان باشد که اندازه درستی را انتخاب کنید، به‌طوری‌که پاشنه و پنجه پا از لبه‌های آن‌ها بیرون نزند.

- هنگامی به صندل از دو انتها فشار می‌آورید تا خم شود، خم‌شدگی باید در محل بخش نرم جلویی پنجه پا صورت گیرد، و نه در محل قوس پا.

- صندل‌های طبی را که به تأیید سازمان‌های بهداشتی رسیده‌اند، انتخاب کنید.

- یک جفت کفش ورزشی و جوراب را در ماشینتان بگذارید تا درصورتی‌که لازم بود کفش راحت‌تری بپوشید، از آن‌ها استفاده کنید.

HealthDay

کد خبر 305424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha