دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با پایان یافتن مرحله مقدماتی سومین جشنواره موسیقی محله در تهران، بخش پایانی رقابت گروه‌ها و موزیسین‌های محلات مختلف تهران و مراسم اختتامیه رقابت‌ها روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 14 و 15 شهریور برگزار خواهد شد

در سومین دوره این جشنواره که با شرکت بیش از 270 گروه و تکخوان و تک‌نواز در سبک‌های کلاسیک، سنتی و پاپ برگزار شد، شرکت‌کنندگان در دو بخش زنان و مردان به رقابت پرداختند و حالا منتظر مرحله نهایی رقابت‌ها هستند که در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

در اختتامیه این جشنواره علاوه بر تقدیر از گروه‌ها و موزیسین‌های برگزیده که توسط هیأت داوران انتخاب می‌شوند، از دو پیشکسوت موسیقی فولکلور تهران یعنی مرتضی احمدی بازیگر و پیش‌پرده‌خوان مشهور کشور و محمد منتشری خواننده معروف ملودی‌های قدیمی تقدیر خواهد شد.

سیدعباس سجادی دبیر این جشنواره هدف از برگزاری آن را فراهم آوردن امکانات مناسب از سوی سازمان فرهنگی  هنری شهرداری و نهادهای مرتبط برای گروه‌ها و موزیسین‌های مستعد دانست و از اعطای امتیازات ویژه به برگزیدگان خبر داد.

هیأت داوران این جشنواره، دکتر محمد سریر، حمیدرضا نوربخش، سیمون آیوازیان و ارفع عطرایی هستند و محمدعلی بهمنی هم داور بخش شعر و ترانه این جشنواره خواهد بود.

کد خبر 30527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز