همشهری آنلاین: فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: برپایی این اردوها یکی از مهمترین ابزارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 راهیان نور

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، سرهنگ فریبرز خزایی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ازجمله مباحث فرهنگی کشور است که با برپایی آنها می توان یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن را گرامی داشت.

وی گفت: دور جدید این اردوها همزمان با هفته دولت با حضور 120 نفر از کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه خانواده های آنان و به مدت سه روز در حال برگزاری است.

خزایی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه، شهرستان پاوه و محورهای ختم شده به این منطقه، بازدید از یادمان شهید چمران، شهدای پاوه، شهدای مرصاد، شهدای گمنام در ارتفاعات تنگه مرصاد و زیارت قبور شهدای گمنام، حضور در گلزار شهدای کرمانشاه و ادای احترام به شهدا و بازدید از تکیه معاون الملک که در دوره های قبل به عنوان محلی برای عزاداری از آن استفاده می شد، از جمله برنامه هایی است که برای این اردوی سه روزه درنظرگرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک مسابقه فرهنگی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با موضوع این حضرت در میان شرکت کنندگان در این اردو برگزار شده است، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با سپاه پاسداران استان کرمانشاه، حاضران در این اردو از توضیحات راویان مجرب و آشنا به این مناطق نیز استفاده خواهند کرد.

خزایی ادامه داد: شرکت در برنامه مانور بازسازی عملیات هایی که در هشت سال دوران دفاع مقدس در محورهای عملیاتی پاوه، قصر شیرین و گیلان غرب انجام شده نیز یکی دیگر از برنامه های این اردو است.

کد خبر 305266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha