سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام واگنر سه بر صفر مغلوب ژاپن شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی واالیبال ایران در پنجمین مسابقه از سیزدهمین دوره رقابت‌های جام واگنر لهستان از ساعت 20:30 روز دوشنبه به مصاف تیم ملی ژاپن رفت.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی‌پور آغاز کرد و از علیزده و مرندی هم به ترتیب در توپ‌گیری و دریافت استفاده کرد.

در ست اول این دیدار دو تیم رقابتی پایاپای داشتند و در امتیاز برابر 19، بوبان با دو تعویض معروف و محمودی را میدان فرستاد و دو تیم تا امتیاز 24 با هم پیش رفتند و مجددا مهدوی و غفور به میدان آمدند و این رقابت نزدیک تا امتیاز 31 ادامه داشت و در نهایت این ژاپن بود که 33 بر 31 در این ست پیروز شد.

در ست دوم نیز بوبان ایران را با همان ترکیب به میدان مسابقه فرستاد و در برخی اوقات از سعید معروف و شهرام محمودی نیز استفاده کرد. در این ست توپ‌گیری بی نقص ژاپن بر حملات و دفاع روی تور بازیکنان کشورمان چیره شد و این ست نیز با امتیاز 25 بر 21 به سود ژاپنی‌ها به پایان رسید.

از ابتدای ست سوم ژاپن که چندی پیش عنوان قهرمانی آسیا را در تهران از آن خود کرده بود و پس از آن جهت برگزاری اردوی تدارکاتی عازم ایتالیا شده و سپس به جام واگنر در لهستان آمده بود، دو امتیاز از ایران پیشی گرفت و تقریبا تا پایان این ست فاصله امتیازات خود را حفظ کرد.

این ست نیز با حساب 25 بر 20 به سود شاگردان ماساشی به پایان رسید تا در مجموع ژاپن سه بر صفر برنده این دیدار شناخته شود.

کد خبر 304969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha