سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: علی عبدالله صالح ،رئیس جمهور مخلوع یمن به کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان هشدار داد پاسخ نیروهای او به تجاوز عربستان پاسخی سخت است و عربستان، کارشناسان و مراکز پژوهشی این کشور هرگز نخواهند دانست که این پاسخ چگونه خواهد بود و هرگز آن را درک نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در سخنانی به مناسبت سی و سومین سال‌روز تاسیس حزب کنگره ملی یمن ضمن تاکید بر این‌که عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها در یمن است از مردم این کشور خواست تا جنگ داخلی را متوقف کرده و صلح را برگزینند.

او گفت: تا زمانی که ما متحد باشیم و در کنار هم به خوبی زندگی کنیم دشمنان و ائتلاف عربستان نمی‌تواند به اهداف خود در یمن دست یابد.

عبدالله صالح از عربستان به دلیل تجاوز به یمن شدیدا انتقاد کرد و گفت: عربستان دلیل تمامی درگیری‌ها و جنگ‌ها در یمن و "همسایه‌ای بد" است.

او با هشدار به عربستان گفت شرایط به ضرر ریاض تمام خواهد شد و منطقه شاهد تغییر‌هايي پیش‌بینی‌نشده به ویژه تغییر در روش‌های پاسخ نیروهای او به تجاوز خواهد بود.

کد خبر 304968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha