همشهری‌آنلاین: موسسه کارگزار روابط عمومی از سال ۱۳۸۰ نشریه ای را تحت عنوان کارگزار روابط عمومی منتشر می‌کند.

فصلنامه کارگزار

این نشریه با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی و با هدف انعکاس فعالیت‌های علمی، تخصصی و ترویجی روابط عمومی، فراهم‌سازی زمینة‌ تبادل اطلاعات و تجارب مدیران و کارشناسان، انتشار دیدگاه‌های مختلف در حوزه نظر و عمل و فراهم آوردن روشن بینی در باب فلسفه تاسیسی روابط عمومی به فعالیت می‌پردازد و در چند سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از گروهی حرفه‌ای و توانمند کوشیده است ادبیات حوزة روابط عمومی را قوت بخشد.

اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.

نشریه کارگزار روابط عمومی، فصلنامه است؛ و بیشتر شماره‌های آن به صورت موضوعی منتشر می‌شود، یعنی هر سه ماه یکبار منتشر می‌شود اما این ترتیب گه گاه به هم می‌خورد و ناگزیر نشریه به صورت دو شماره در یک مجلد منتشر می‌گردد.

فصلنامه کارگزار روابط عمومی، نشریه‌ای‌ است رنگی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی باقریان و سردبیری زهرا بابازاده‌گان منتشر می‌شود.

استادان، پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان رشته‌های مختلف روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، و... می‌توانند با ارسال مقالات علمی مناسب جهت دزج در نشریه، به غنای ادبیات روابط عمومی یاری رسانند.

کد خبر 304486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha