یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

گروه حوادث: مردجوان پس از آشنایی با افراد ثروتمند آنها را به یک خانه و یلایی کشانده و با تهدید، اقدام به اخاذی از آنها می‌کرد.

بازپرس جنایی کرج با دستور انتشار تصویر این متهم‌، تحقیقات ویژه‌ای را برای افشای جرائم سیاه وی آغاز کرده است.

صبح بیستم خرداد، کارآگاهان پلیس آگاهی کرج با شکایتی مواجه شدند که در آن مرد ثروتمندی مدعی بود جوان شروری به نام امیر، او و پسرش را ربوده و پس از کشاندن آنها به ویلای خود، با تهدید از وی اخاذی کرده است.

مرد ثروتمند در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با جوانی به نام امیر آشنا شدم و او پس از مدتی رابطه دوستانه‌ای با من برقرار کرد، به طوری که چندین بار به خانه‌ام آمد.

دوستی ما ادامه داشت تا اینکه ساعت 10 شامگاه 19 خرداد، وقتی به همراه پسر 12 ساله‌ام برای گرفتن کارت سوخت به اداره پست رفته بودم، ناگهان با امیر روبه‌رو شدیم که وانمود می کرد به طور اتفاقی ما را دیده است.

پس از گرفتن کارت سوخت‌، امیر با اصرار پیشنهاد کرد ما را به خانه برساند. وقتی سوار  خودروی او شدیم، پس از طی مسافت کوتاهی، او یکی از دوستانش را نیز سوار خودرو کرد.

به محض سوار شدن این مرد، ناگهان امیر و دوستش شروع به تهدید کرده و من و فرزندم را به خانه‌ای ویلایی در شاهین ویلا کشاندند و تازه در آن هنگام بود که متوجه نقشه سیاه این جوان شدم.

در حالی که داخل ویلا مرد دیگری نیز در انتظار ما بود، آنها در مقابل چشمانم شروع به   شکنجه پسر نوجوانم کرده و با تهدید به مرگ از من خواستند خودرو پژوام را به صورت قولنامه‌ای به نام امیر کنم.

وقتی فهمیدم که آنها در تصمیم خود جدی هستند، به حرف آنها گوش کردم؛ آنها هم پس از 5 ساعت ما را در یکی از خیابانها رها کرده و گریختند. اما این پایان ماجرا نبود؛ امیر پس از آن با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر بخواهم شکایت کنم مرا به قتل می رساند. اما سرانجام با افزایش تهدیدهای او  تصمیم به شکایت گرفتم.

با شکایت این مرد‌، تحقیقات ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس امنیت کرج آغاز شد و در حالی که بررسی های نامحسوس پلیسی نشان می داد امیر از افراد شرور و سابقه دار منطقه است، وی در یک عملیات ضربتی پلیسی در حصارک کرج دستگیر شد.

وقتی در بازرسی از خانه جوان شرور یک اسلحه، قمه و اسپری اشک آور کشف شد، وی تحت بازجویی پلیسی قرار گرفت.

در حالی که بازجویی‌ها آغاز شده بود، مرد دیگری که مدعی بود امیر و  همدستانش با کشاندن وی به خانه ویلایی و با شیوه‌ای مشابه از وی 8 میلیون تومان اخاذی کرده اند به اداره پلیس رفت و طرح شکایت کرد.

شاکیان شناسایی کنند

قاضی صمدی- بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج با اعلام خبر دستگیری جوان شرور گفت: تا کنون 6 شاکی از این متهم شکایت کرده‌اند.

کد خبر 30424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز