همشهری آنلاین: شورای فنی فدراسیون جودو اسامی جودوکاران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان را اعلام کرد.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در پایان نشست شورای فنی فدراسیون جودو، اسامی تیم‌های ملی برای حضور در پيكارهای قهرمانی جهان در دو بخش مبارزه و کاتا اعلام شد. بر همین اساس برای حضور در مسابقات جهانی دو عضو تیم ملی جوانان به همراه دو عضو تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند.

تیم ملی کشورمان طی روزهای دوم تا هشتم شهریور ماه با ترکیب محمد صدیقی از تیم ملی جوانان در وزن 60- کیلوگرم، مهدی فتحیپور، دیگر عضو تیم ملی جوانان در وزن 66- کیلوگرم، وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم راهی رقابت‌های جهانی خواهند شد. همچنین در وزن 100- کیلوگرم رامین صفویه به مسابقات جهانی اعزام مي‌شود.

همچنین هفت تیم در 5 کاتا به مسابقات قهرمانی جهان در هلند اعزام می‌شوند. در "ناکه نوکاتا" فتح ا... فریدی‌وثوق و حمیدرضا کریمی‌ناصر (همدان) و امیرفرزانه حصاری و  محمدعلی نودهی (گلستان)، در "کاتا منوکاتا"مجتبی باجلان، سیدرضا روحانی، محمدعلی وحید، رضا صفی (اصفهان)، در "گوشین جوتسوکاتا" محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی صابر (همدان)T در "کیمه نوکاتا" عبدالوهاب بردی و یاشار رو‌ح‌الله‌زاده (مازندران) و در "جونوکاتا" کیوان حقیقت به همراه رحمان رحمانی‌فر (تهران) به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

مسابقات کاتای قهرمانی جهان 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 303967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha