همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایمان و فرهنگ غنی اسلامی، پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح است.

 حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره افزود: استقلال فرهنگی گام اولی است که مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته چرا که فرهنگ اسلامی نشان دهنده هویت و اصالت ما است.

وی تاکید کرد: جهت گیری جمهوری اسلامی ،ایران را به عنوان یک کشور با فرهنگ و با اصالت نشان می دهد.

سیاری با تاکید بر اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی از جمله جشنواره های حدیث در ارتش گفت: تعمیق و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقوله ای است که ما با شدت و اهتمام زیادی آن را پیگیری می کنیم .

به گزارش روابط عمومی ارتش وی اظهارداشت : تلاشمان این است که فرهنگ اسلامی در بدنه ارتش حاکم باشد؛ چراکه ایمان و فرهنگ غنی اسلامی پشتوانه توان رزمی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشورمان است.

مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، صبح امروز (پنجشنبه) با معرفی نفرات برگزیده و با حضور جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

کد خبر 303840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha